La PRIMAVERA ja es aquí!!

Com que la PRIMAVERA ja ha arribat…aquí us deixem un petit video per a que el veieu amb els vostres fills/es, amb la música de fons de Vivaldi! Esperem que us agradi, als més petits els agrada veure tots els arbres florits i que ja comenci a fer més calor!!  A més a més com que ara ja sabem plantar, regar i observar el creixement del planter…!

6 thoughts on “La PRIMAVERA ja es aquí!!

A la Júlia li ha agradat moltissim el video.
    Fa dues setmanes va plantar amb el papi unes llavors i despres de regar-les amb molt d’estima aquest cap de setmana van neixer i són verdes. El papi i la Júlia les van posar en un pot mes gros per que es facin més gran i sortin floretes ben xules. També hem comprat unes plantes de margarides blanques i grogues.
    Un peto a tothom

L’Oriol veient el vídeo de la primavera em dèia que la música era d’un clarinete. I m’ha dit oi mama?? I jo ni idea. La veritat que quan li dic que anem a veure al bloc ho deixa tot i ve corrents a mirar-ho. Ara diu que també toca un violí

Hola!
    Segurament MArta la Júlia estigui mlt motivada per plantar i veure com creix el que ha plantat amb el seu pare,ja que l’hort els agrada, tot i que aniran creixent més lentament ja que són enciams i cebes.

Sònia, és important que l’Oriol li agradi també mirar el bloc i més si sap que participeu, i podeu parlar i comunicar les coses tant a les mestres com a altres mares dels seus companys, sembla que no per els nens són molt conscient d’aquestes coses i els agrada que les mares participin en les coses de l’escola, així doncs esperem i farem el possible perque l’oriol segueix tant motivat amb el bloc durant aquest curs!!

Sílvia

Hola Sílvia,

Estic totalment d’acord amb tú en què és important que els pares/mares s’impliquin en l’escola i que els fills/es ho vegin. Jo intento al màxim que l’Oriol ho capti i sincerament crec que ho fa. Ahir també em va explicar que havia anat a l’hort i que les plantes ja havien crescut una miqueta. Quan al vespre li vaig dir que la Sílvia m’havia contestat es va posar molt content i m’anava dient però que dius que ha posat la Sílvia, mama??? Ànims i no em cansaré de dir que felicitats per la feina del bloc.

Hola Silvia,
    es que al pare de la Júlia li encanten les plantes. Quan era petit a casa seva tenia un mini jardí que cuidava ell i no deixava que ni la seva mare el toques.
    Tenim una bona amiga que ho sap i li va regalar a la Júlia pel seu aniversari un “equip” del imaginarium per poder plantar flors, verdures….
    I ara tots dos disfruten cada cap de setmana cuidant de les plantes que tenim a casa: les regen, les transplanten…
    Que maca que es la primavera, oi?
    Petons a tothom

Hola Marta, avui li he preguntat a la Julia per les seves flors i m’ho ha estat explicant…està ben posada en el tema eh! jeje A la majoria dels nens els motiva bastant el tema de l’hort i aixó ens agrada..a més a més, no se si ho heu vist pero…el nostre planter esta creixent i força! ja mateix tenim unes bones cebes i uns bons enciams.
    Bon cap de setmana
    Sílvia