EL CRIC I EL CROC

HOLA A TOTS/ES!

Divendres vam tenir la visita del CRIC i el CROC a l’escola, ens van estar explicant com ens teniem que respallar les dents, quines coses debiem o no menjar, en altres. A més a més, ens van regalar una pasta de dents per cadascun de nosaltres!!

Per a que pogueu veure com vam gaudir de la seva presència…us deixem algunes de les fotografies. Tan sols heu de fer un click..i ja les podreu veure, comentar….etc.

6 thoughts on “EL CRIC I EL CROC

A la Júlia no li van agradar el cric i el croc per què piquen les dents i són dolents.

El Cric i el Croc li van fer un forat negre al Martí i el Martí va plorar i li va dir a la seva mare i llavors van anar al dentista i li van treure la dent i la van tirar a la basura i es va sentir un soroll i era el cric i el croc. això ho diu l’Oriol i l’Oriol el divendres va sortir molt content de l’escola perquè li havia tocat a ell treure la cama de la Vella Quaresma. Estava molt emocionat. La veritat que quantes coses noves al bloc! oriol

Veig que a l’Oriol li va quedar molt clara la historia perque això era el que ens van explicar!!Van estar tots molt atents davant del cric i el croc i tot el que ens van explicar: com respallar-nos les dents, que tenim que menjar perque no facin una “casa” de color negre el cric i el croc a les dents…etc. Bé, ales fotografies es veu tot reflexaT. Segur que els agrada veure les fotografies del cric i el croc i el Magí.

La veritat es que aquest cap de setmana ha estat de renovacions pel bloc així doncs que esperem que us agradi, la gent s’animi i tots en treiem profit!

Salutacions,

Sílvia

bueno bueno, no se si dir-vos que retireu les fotos del cric i el croc. Bueno el pau !! Si avans es rentava les dens 2 cops al dia are si menja qualsevol cosa A RENTARSE LES DENTS. aquest cap de setmana no ha parat de rentarseles. tot el dia deia que no es poden menjar cada dia golosinas ni xocolata. deia que amb ell les golosinas no li agradaven i si ha menjat xocolata s’ha rentat les dents deseguida. Quina gracia. S’ho pensava i tot avans de menjar xocolata i mira que li agrada molt.
    es curios com aprenen i es queden amb tot.a casa es important seguir el que aprenen a l’escola pero coses aixi ajuden que a casa sigui mes facil el dia a dia.
    salutacions a tots/es.

Bueno, bueno veig que l’Oriol i en Pau els hi ha quedat clar el cric i en croc. La Júlia el divendres nomes sortir em va donar la pasta de dents i a l’hora d’anar a dormir em va dir que tenia por del cric i el croc.
    Quan li he preguntat avui que era el que no s’havia de menjar ha fet veure que no se’n recordava. Suposo que ha pensat: “si la mami no em dona gaire be mai caramels, ni xocolata qualsevol li diu que a l’escola ens han dit que no s’ha de menjar”, ja, ja… Hem quedat que haurem de fer un esforç i rentar-se les dents també pel matí abans d’anar a l’escola per que sempre anem amb masses presses.

No us penseu que a l’Oriol la història li va quedar clara però fa cas omís. Diu que a ell no li fan por i quan arriba l’hora de rentar-se les dents no vegis el que ens costa!!!! Haurem de seguir insistint.