Coral.- Concert d’estiu: “La rebel·lió a la cuina” i altres cançons

Un any més hem pogut mostrar a l’escola i les famílies la feina duta a terme a la classe de coral. La coral “Els vents dels Bergantí” ha estat formada, aquest curs, per més de 50 nens i nenes voluntaris de 1r a 6è de primària. Per commemorar l’efemèriede dels 50 anys de l’escola hem organitzat un concert que inclou una cantata i diverses cançons que han estat emblemàtiques els darrers deu anys.

En el següent vídeo podreu veure i escoltar les següents cançons: Per un amico i Il cocodrilo come fa (en italià); Akai Hana (en japonès); Singing all together (en anglès); El món seria molt millor (en català), i a continuació la cantata sencera La rebel·lió a al cuina del compositor Antoni Miralpeix. Volem destacar la gran feina que fan els nens i nenes de 5è i 6è tocant els instruments i felicitar també la narradora Glòria Prats i el pianista Bernat Casares. Volem agrair també l’esforç econòmic que un any més ha fet l’AFA per a poder realitzar aquest concert amb el piano i un pianista professional.

Gràcies i felicitats a tots i totes!