Daily Archives: 25 febrer 2020

Tallers de Carnestoltes

Aprofitant aquesta setmana tant divertida i esbojarrada, hem fet grups internivells per realitzar dos tallers de carnestoltes!

• En un dels tallers ens van donar un full DINA 4 amb la nostra cara impresa i ens l’havíem de decorar amb confeti, serpentines i  aquarel·les.  Ens van quedar genials!!!
  • A l’altre taller, aprofitant que tot s’hi val, ens vam disfressa i maquillar. Què divertit que és el carnaval!!!!

Mireu, mireu…..

Dijous Gras

Dijous llarder botifarra menjaré o bé un entrepà de truita portaré!

Dijous vam estar tots els infants d’infantil junts i com que és una setmana molt especial, vam aprofitar que els nens i nenes de primària de l’escola no hi eren i vam anar a esmorzar i jugar al seu pati!!!

Ens ho vam passar molt bé!!!

Mireu, mireu…..

Consignes de Carnaval

Per Carnaval tot s’hi val! I per això el dimarts a la tarda els nens i nenes de sisè, van venir a la classe a explicar-nos les consignes per aquesta setmana de Carnaval.

Dimecres la cara pintada havíem de portar!

Dijous havíem de portar un davantal!

AMBIENTS A INFANTIL

Aquest segon trimestre, un cop tots els infants d’educació infantil han estat adaptats a l’escola, hem començat els ambients internivells.

Què són els AMBIENTS?

Els ambients són diferents espais d’aprenentatge, de relació i comunicació on, a partir de diferents propostes, els infants poden actuar, observar, experimentar, construir, inventar, imaginar, compartir, relacionar-se, emocionar-se…i interactuar amb els altres.

Aquest plantejament de treball respon a la necessitat que mostren els infants de jugar i relacionar-se. És una manera de poder donar resposta als interessos i necessitats dels infants i respectar els diferents ritmes d’aprenentatge.

Nosaltres realitzem cinc ambients diferents:

• Mates.

• Contes.

• Experimentació.

• Joc simbòlic.

• Taules de llum i construccions.

Cada setmana cada nen i nena escull quin ambient voldrà estar aquella setmana. Al cap de cinc setmanes tots els infants hauran passat per tots els ambients.

Voleu veure com aprenen tot jugant?

Comencem a treballar el NOM a P3

Aquest segon trimestre els nens i nenes de P3 hem començat a endinsar-nos en el món de les lletres i ho estem fent a través del nostre nom!!

Primera activitat: Escrivim el NOM de tots el infants amb guix al terra del pati i cadascú ha de buscar el seu. Un cop l’hem trobat, el resseguim!

Ens ha encantat!!