Daily Archives: 19 maig 2019

Ens visita la Policia local a P5

El dimecres 15 de Maig, la policia local de LLiçà d’Amunt, ens va fer una visita els nens i nenes de P5.
Ens van explicar diferents historietes i els haviem d’ajudar a dir si la situació descrita era correcte o no.
Mireu, mireu, els infants els hi va agradar molt….

dav

ACTIVITAT PLÀSTICA A L’AIRE LLIURE

Aquest passat dimarts a l’hora dels tallers, tots i totes les alumnes d’educació infantil hem aprofitat el bon temps per sortir a fora el pati a intervenir plàsticament al nostre entorn més proper, als troncs dels arbres i a les soques que hi ha al pati per jugar. Després hem gaudit d’un esmorzar a l’aire lliure amb els companys i companyes del cicle.

TARDES D’EXPERIMENTACIÓ A P4

Aquesta setmana i la passada vam realitzar una tarda d’experimentació. A part de la farina i la sorra màgica que ja la coneixem. Els nens i nenes de P4 han jugat amb les boletes d’ hidrogel. Els hi ha encantat i s’ho han passat d’allò més bé!! Han descobert una textura nova que és molt agradable, relliscosa i suau. Mireu com gaudeixen d’aquests tipus d’activitat.

PRIMERA SETMANA DE CONFERÈNCIES A P4

Aquesta setmana hem iniciat les conferències sobre els animals salvatges a la classe de P4. Aprofitant que aquest trimestre treballarem aquest tema tant interessant i motivador pels alumnes, cada nen i nena explicarà un animal als seus companys i companyes. Aquest treball l’han elaborat a casa seva amb l’ajuda del la seva família. Cal dir que encara que alguns i algunes tenen una mica de vergonya ho ha fet molt bé. Cal felicitar-los!! FELICITATS A TOTS I A TOTES PER LA BONA FEINA!!