L’ÚLTIM DIA D’ESCOLA

Aquest divendres ha estat l’últim dia d’escola. Per celebrar-ho hem anat al gimnàs acomiadar als alumnes de 6è que ja ens marxen a l’ institut i a donar la benvinguda als alumnes de P5 que el curs vinent aniran a primària. Dies abans del comiat tota l’escola vam decorar pintant cors la paret del gimnàs. El dia assenyalat els alumnes de P5 i 1r els hem fet un passadís per on han entrat els alumnes de 6è, mentre la resta de l’escola els aplaudia. Després els padrins i fillols, s’han fet l’intercanvi de regals.
S’han visionat diferents vídeos: El pas de P3 a P5 “Caminem junts”, el vídeo d’acomiadament que han preparat els nens/es de P5 i 1r, i un lipdub que hem preparat tota l’escola.

EL PAS DE P3 A P5

Els nens/es de P5 i 1r els hem preparat un vídeo per acomiadar-los i desitjar-los molta sort en la seva nova etapa a l’Institut.

Un cop acabat aquest acte, cada grup ha anat al seu cicle i han celebrat el comiat fent un pica-pica. Els alumnes d’infantil hem fet el pica-pica fora el pati. Hem posat tots els aliments a sobre la taula i hem anat picant mentre anàvem conversant. Ha estat molt agradable.