Daily Archives: 24 juny 2018

L’ÚLTIM DIA D’ESCOLA

Aquest divendres ha estat l’últim dia d’escola. Per celebrar-ho hem anat al gimnàs acomiadar als alumnes de 6è que ja ens marxen a l’ institut i a donar la benvinguda als alumnes de P5 que el curs vinent aniran a primària. Dies abans del comiat tota l’escola vam decorar pintant cors la paret del gimnàs. El dia assenyalat els alumnes de P5 i 1r els hem fet un passadís per on han entrat els alumnes de 6è, mentre la resta de l’escola els aplaudia. Després els padrins i fillols, s’han fet l’intercanvi de regals.
S’han visionat diferents vídeos: El pas de P3 a P5 “Caminem junts”, el vídeo d’acomiadament que han preparat els nens/es de P5 i 1r, i un lipdub que hem preparat tota l’escola.

EL PAS DE P3 A P5

Els nens/es de P5 i 1r els hem preparat un vídeo per acomiadar-los i desitjar-los molta sort en la seva nova etapa a l’Institut.

Un cop acabat aquest acte, cada grup ha anat al seu cicle i han celebrat el comiat fent un pica-pica. Els alumnes d’infantil hem fet el pica-pica fora el pati. Hem posat tots els aliments a sobre la taula i hem anat picant mentre anàvem conversant. Ha estat molt agradable.

FESTA DE L’AIGUA

El passat dijous, a punt d’acabar l’escola vam celebrar la festa de l’aigua. És un dels dies més esperats per tots els alumnes de l’escola. Primer vam esmorzar, mentre les mestres de reforç en van preparar totes les coses al pati. Hi havia: globus d’aigua penjats, gibrells amb aigua per pescar peixos amb canyes, gibrells amb estris per jugar, cubells per fer bombolles, pilota d’aigua aspersor,… però el que més ens agrada a quasi tots és mullar les mestres i companys/es de l’escola.

EL DIA DELS JOCS TRADICIONALS

Aquesta última setmana, les dues primeres hores del dimarts al matí vam dedicar-les a fer jocs tradicionals amb tots els alumnes d’educació infantil. Vam fer quatre grups i cada grup va passar per diferents espais del pati on en cada espai es feien diferents jocs tradicionals. Vam fer el joc d’arrancar cebes, de tirar la corda, de cues de cavall, el 1,2,3 pica-paret, el joc del mocador,…

EL DIA DE LA CIÈNCIA

El passat dimecres vam fer el dia de la ciència. Vam portar a terme dos experiments, un consistia en observar com es desfà el gel amb sal i pintura, i l’altre en fer sorra cinètica.
Als alumnes de P5 ens van convidar a fer bombolles al pati de primària amb els nens i nenes de 1r.
SORRA CINÈTICA

EXPERIMENTEM AMB GEL