SEGONA RONDA DE RACONS A P5

A les classes de P5 A i B seguim treballant per racons. D’aquesta manera podem organitzar l’aula en grups reduïts, els nens i nenes aprenen a treballar en equip, a col•laborar i a compartir coneixements. Els racons també potencien la seva iniciativa i el sentit de la responsabilitat.
Treballar per racons ens permet dedicar una atenció més individualitzada a cada nen/a, planificant activitats d’aprenentatge adaptades als seus coneixements previs.
En aquests racons de mates aprenem a jugar al Joc de l’Oca, treballem els atributs forma, mida i color de les figures geomètriques bàsiques. S’hi plantegen activitats on cal classificar figures a partir de la presència o absència de diferents qualificatius per a cada atribut, i ens iniciem a la suma a partir de la màquina de sumar.
Racons de Mates

En els racons de llengua ens iniciem a la lectoescriptura amb difernts activitats com són: Relacionar la lletra inicial amb la paraula corresponent, a partir dels noms dels nens/es de la classe treballar l’abecedari,… i confegir paraules relacionades amb la tardor.

Racons de Llengua

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *