Daily Archives: 25 abril 2014

LLEGENDA DE SANT JORDI

La diada de Sant Jordi a la tarda, un grup de pares i mares de l’AMPA ens han representat la llegenda de Sant Jordi, ens han tornat a sorprendre amb una obra molt original . Ens ha agradat molt i molt!!! Moltes gràcies a tots!!!!

SESSIÓ DE TEATRE: “LA LLEGENDA DE SANT JORDI”

SETMANA CULTURAL

Durant tota aquesta setmana, tota l’escola hem pogut gaudir d’una setmana cultural relacionada amb el món del CIRC. Els nens i nenes d’educació Infantil hem estat fent diferents tallers internivells, és a dir, ens hem barrejat tots els alumnes de P3, P4 i P5 en diferents grups i hem aprofitat per relacionar-nos, conèixer-nos millor i ajudar-nos els uns als altres. Hem organitzat 4 tallers diferents que són: circuit circense, màscares, titelles de dits i un taller on ens hem pintat la samarreta que hem pogut lluir tots l’últim dia de la setmana cultural.
Aquí teniu unes quantes fotografies!!!!