Daily Archives: 12 abril 2014

LA VELLA QUARESMA

Aquest divendres a la tarda tots els alumnes d’Educació Infantil hem anat a l’aula de Psicomotricitat per treure l’última cama a la Vella Quaresma abans de començar les vacances!!! Li hem cantat cançons, i l’hem acomiadat fins el curs vinent!!!

Seguidament hem anat a menjar les galetes que ens ha ofert, i també la Mona que hem elaborat al matí, i un cop tot acabat, hem anat al pati dels grans que han preparat una mica de fi de festa amb música.

EDUCACIÓ INFANTIL FA LA MONA

Aquest divendres 11 d’abril els nens i nenes d’Educació Infantil hem decorat un pastís amb diferents ingredients per crear la nostra Mona de Pasqua. Hem utilitzat crema de xocolata, lacasitos, ous de xocolata i plomes. Mireu que maques ens han quedat!!! Al finalitzar ens hem menjat els ingredients de decoració que havien sobrat. Mireu també com mengem la xocolata desfeta, que divertit és menjar amb els dits!!
A la tarda ens hem menjat per berenar la nostra Mona!!! Boníssima!!!!

III JORNADES ESPORTIVES

Aquest dimarts i dimecres s’han portat a terme les III Jornades Esportives de l’escola. Els alumnes d’Educació Infantil hem participat a les tardes de diferents proves de jocs tradicionals, com són: carreres de sacs, el cocoter, el joc del mocador, el paracaigudes, la xarranca …
Ens ho hem passat molt i molt bé! A l’acabar a tots els participants ens han premiat amb una medalla i a cada classe un diploma!!!
Al matí a l’hora del pati el dimarts els alumnes de 6è han jugat un partit de futbol per parelles amb els mestres de l’escola. Els de nens i nenes de 6è ho han fet molt bé i han guanyat als mestres!!!!

EL DRAC DE SANT JORDI

Com cada any tots els alumnes de l’escola participem en l’elaboració del Drac de Sant Jordi de l’ajuntament de LLiçà d’Amunt.
Aquest any els alumnes d’Educació Infantil ens ha tocat esponjar amb diferents colors les crestes del drac. Esperem que podeu gaudir d’un gran espectacle!!!

ELS TRES PORQUETS A P5

Aquesta setmana, els alumnes 5èC ens han fet una representació de titelles: “Els tres porquets”, a les classes dels Acròbates i Trapezistes.
Ens ha fet molta il·lusió que uns alumnes més grans de l’escola vinguessin a fer-nos un espectacle de titelles. Moltes gràcies!!!

APADRINAMENT LECTOR P5B I 6èB

Aquest dimarts hem fet la tercera sessió d’apadrinament lector amb els nostres padrins, i com sempre ha estat una experiència molt enriquidora i emocionant. Els padrins ens han explicat contes i ens han ajudat a començar a llegir una mica. Després de llegir i fer la valoració conjunta hem estat jugant al pati fins l’hora de marxar. Ens fa molta il·lusió poder fer aquestes trobades!!!