Daily Archives: 25 abril 2013

LA LLEGENDA DE 6è

Els alumnes de la classe de Karate Kid, aquest dijous a la tarda, ens han vingut a representar pels alumnes d’Educació Infantil la llegenda de Sant Jordi. Tots junts, al gimnàs, hem gaudit d’aquest moment. Ens ha agradat molt, ha estat una obra de teatre molt ben elaborada, treballada i representada. Enhorabona a tots!!!!

LA LLEGENDA DE SANT JORDI

SESSIÓ DE TEATRE: “LA LLEGENDA DE SANT JORDI”
El dimecres 24 d’abril, un grup de pares i mares de l’AMPA ens han representat la llegenda de Sant Jordi, ens ha tornat a deixar bocabadats, una obra molt original on tots els personatges brillaven en la foscor. A més a més ens han regalat un braçalet fluorescent i una galeta de Sant Jordi feta per ells mateixos. Ens ha agradat molt i molt!!! Moltes gràcies a tots!!!!

VIDEOCLIPS A INFANTIL

Anem finalitzant la setmana cultural, i una altra activitat que hem dut a terme ha estat la gravació d’un vídeo clip relacionat amb el cinema. Mireu els nens i nenes de P3 fent la coreografia de Grease, els de P4 caracteritzats de “Simbes i Baloos” i els de P5 ballant les cançons de Tadeo Jones i Pingüins de Madagascar.