Daily Archives: 22 abril 2013

SETMANA CULTURAL: CONCURS DE CARTELLS

Aquest any la Setmana Cultural a l’escola estarà dedicada al món del cinema. Al llarg de la setmana realitzarem diferents activitats relacionades amb aquesta temàtica:  tallers intercicles, sessió de videoclips,…dels quals us anirem informant cada dia en el bloc.

Iniciem la setmana amb el concurs de cartells de cinema. Durant l’última setmana cada classe n’ha elaborat un sobre una pel·lícula, que podia ser real o inventada,  i els hem exposat tots a la cartellera situada al passadís de Cicle Inicial. Així que si us ve de gust visitar l’exposició esteu més que convidats! Ah! Divendres a la tarda, i com a cloenda de la Setmana Cultural, es farà l’entrega de premis al millor cartell elaborat a cada classe. De moment us deixem amb el cartells elaborats pels alumnes d’ Educació Infantil.