Fa uns dies vaig visitar el taller d’art que la Dolors Ventós -artista i amiga- té a Figueres, on fa classes per a petits i grans i on es respira molta creativitat. Aquest estiu les i els artistes més menuts s’han inspirat per les seves creacions en el quadre de Les Menines de Velázquez. Palaus i castells, retrats i vestits d’infantes, noves i divertides versions, tot realitzat amb gran diversitat de materials i tècniques i bellament exposat en un dia festiu de cloenda. Aquí us deixo algunes fotografies que recullen part de la feina feta.
Moltes felicitats a totes i a tots els artistes !
Actualment, i fins el dia 28 de setembre, en el Museu Picasso de Barcelona es pot veure l’exposició “Oblidant Velázquez. Las Meninas”, mostra que recull pintures de diferents artistes contemporanis que reinterpretent aquesta obra de Velázquez.
Sabeu que el propi Picasso també va fer la seva versió?
Hola, soy Carmen Casanova. Gracias por la publicidad que me haces.
Solo comentarte que todas mis obras están protegidas con copyrigth, supongo que conoces la Ley de Propiedad Intelectual…No se pueden utilizar imágenes protegidas, ni comerciar con ellas sin el expreso consentimiento del autor.
Hola Carmen,
utilicé una imagen de una menina tuya como enlace a tu web,
solamente con la intención de dar a conocer tus creativas meninas.
La he suprimido del post.
Teresa
en la meus opinio molt desafortunat el comentari de carmen
vull treballar les menines a la classe de cinc anys. M’agradaria shemdonareu algunes orientacions per poder fer-ho