Rossinyol

El protagonista d’aquesta història és un nen que està en un campament i passa desapercebut a la mirada de tothom, fa un acte de valentia i regala un poema, que descriu a cadascun dels seus companys. Tots aniran recollint els paperets i començaran a investigar per mirar de descobrir l’autor de les misterioses notes.

El llibre és un joc de pistes on el lector obrint i tancant pestanyes i observant amb deteniment anirà descobrint, juntament amb els infants i l’intendent, qui és l’autor dels poemes i el secret que amaga.

Sebastien Pérez (escriptor) i  Benjamin Lacombe (il.lustrador) ens  parlen sobre la recerca de la pròpia identitat i del descobriment d’un mateix a través dels ulls dels altres.

Destacar les magnífiques il.lustracions.

Rossinyol + (Ed. Baula)

A partir de nou/deu anys.

Aquest llibre és un dels seleccionats en el 8è Premi de Literatura Infantil “Atrapallibres”, categoria 9 anys.

També estan seleccionats els llibres següents:

-BARRETT, Judi; BARRET, Ron. Ennuvolat amb risc de mandonguilles. Corimbo.

-DIAZ, Marie;  CLARA, Miss. La Reina de la Neu. Baula.

 

2 thoughts on “Rossinyol

  1. aria

    M’ està agradant molt llegir aquest llibre “Ennuvolat amb risc de mandonguilles”.

    Arià

  2. mvalero3 Post author

    És fantàstic que t’agradi aquest llibre. l
    La veritat és que la història és divertida i original.
    Les il.lustracions són magnífiques, estan plenes de detalls. Pots dedicar estones a mirar-les.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *