JA HEM FET LA RUA DE CARNAVAL

El divendres 8 de febrer vàrem fer la rua de Carnaval. Tots ben disfressats, vàrem sortir pel barri a lluir les nostres disfresses.

Els nens i nenes de cinquè i sisè van preparar una batucada i ens varen animar la rua amb els tabals i altres instruments fets per ells mateixos.

 

 

 

Després vàrem animar la festa amb uns balls i amb un berenar de pa amb oli i sucre. Mmmmmmmmmmmm. Quina gana!!!!!!!

 

 

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *