El divendres 8 de febrer vàrem fer la rua de Carnaval. Tots ben disfressats, vàrem sortir pel barri a lluir les nostres disfresses.
Els nens i nenes de cinquè i sisè van preparar una batucada i ens varen animar la rua amb els tabals i altres instruments fets per ells mateixos.
Després vàrem animar la festa amb uns balls i amb un berenar de pa amb oli i sucre. Mmmmmmmmmmmm. Quina gana!!!!!!!


