I TU, COM VAS DE CASA A L’ESCOLA? 4T

Com a projecte col·lectiu de l’àrea Educació en valors socials i cívics, els alumnes de 4t han pensat, dissenyat i gravat un anunci publicitari, en format vídeo, que té l’objectiu d’obrir debat i fer reflexionar a l’alumnat de tota l’escola i les seves famílies sobre quina és la manera més sostenible de fer el trajecte des de casa a l’escola.
Així doncs, l’alumnat de 4tA ha elaborat un anunci que té com a eslògan “Caminant, les distàncies són més humanes”, i que pretén animar tothom a fer el camí de casa a l’escola a peu. Un cop analitzades les diferents alternatives, els alumnes han arribat a la conclusió que caminar és la manera més natural i senzilla de desplaçar-se, i a més a més, és econòmic, ecològic i ràpid, sobretot en distàncies curtes.

Per altra banda, l’alumnat de 4tB ha creat un anunci per fomentar l’ús de la bicicleta que té com a eslògan: “ Puja a la bicicleta i tindrem una ciutat neta! Després d’investigar l’alumnat ha arribat a la conclusió que la bicicleta és un mitjà eficient, net, saludable i que ens ajuda a fomentar l’activitat física.

Aquí us deixem la nostra campanya publicitària. Som-hi animeu-vos i aneu a peu o utilitzeu la bicicleta per venir a l’escola!!!