EL TIÓ JA HA ARRIBAT A LA BÒBILA!

Quina va ser la sorpresa el divendres la tarda pels nens i nenes més petits de l’escola… l’arribada del Tió de Nadal!
Amb l’ajuda de dos Elf molts eixerits va arribar al nostre pati, amb una manteta i ben tapadet perquè no passi fred!
El Tió va passejar per tot el pati, volia veure als petits Bobilencs i Bobilenques!

Ara toca cuidar-lo i alimentar-lo per omplir-li bé la panxeta i així d’aquí uns dies el farem cagar amb un bon cop de bastó!
Penseu que cagarà molt el dia 21? Nosaltres pensem que sí!!!

LA TARDOR A P3!

Els Gegants i els Nanos us volem ensenyar algunes de les activitats que hem fet a l’escola aquesta tardor!

A través de l’experimentació, l’observació i la manipulació hem après moltes coses i ens ho hem passat molt bé!

Aquí us deixem un tastet d’imatges de la nostra feina. Esperem que us agradin!

Fins aviat!

ELS GEGANTS!

ELS NANOS!

PROJECTE DINOSAURES P5

Els nens i nenes de P5 hem realitzat, al llarg de tot el trimestre, el projectes dels DINOSAURES. Un projecte molt desitjat, demanat i amb molta il·lusió que la pandèmia no ens va deixar començar a P4. Per això, ja més grans i amb encara més alegria, en arribar a P5 vam transformar les nostres classes en  autèntics espais de descobriments dels dinosaures i tota la seva història (com es diuen, on viuen, què mengen, la seva grandària i les seves parts del cos, …)

Hem gaudit molt d’aquest projecte i ens ha encantat tan a petits com a grans!

Us animem a endinsar-vos amb nosaltres en el món dels grans dinosaures…

ELS DIABLES P5A

LES FARNAQUES P5B