Fem lapbooks a 3r

A l’àrea de medi natural, els nens i nenes de 3r de Primària han elaborat un lapbook en equips per tal d’aprendre encara més coses sobre “els sentits”.

Un lapbook és un desplegable de cartolina, on d’una manera divertida, visual i creativa,  s’exposa un tema a partir de diversos recursos: dibuixos, fotografies, frases, mapes conceptuals, etc.

Així doncs, fent manualitats en equips de quatre i cinc alumnes, han reforçat el seu aprenentatge sobre els sentits, alhora que feien un aprenentatge cooperatiu, afavorint les relacions empàtiques, positives, de repecte i d’ajuda, per tal d’assolir amb la suma d’esforços del grup una meta comuna.

Mireu com treballem en equip!

L’ANNA DE REUS – Aula d’acollida

Des de fa un parell de setmanes, a l’aula d’acollida estem rebent cartes d’una nena reusenca que, atreta per la bellesa de la nostra ciutat, ens anima a investigar, escriure, parlar, debatre… Estem molt i molt contents cada vegada que rebem notícies seves i ens explica què ha fet el cap de setmana, com és la seva vida i ens pregunta coses sobre el nostre entorn. Aquest últim dimecres, cada un de nosaltres va escriure una carta a l’Anna presentant-nos i explicant-li allò que ens agrada fer.

Ja estem impacients per llegir la seva resposta!

Tauletes a 5è

Els alumnes de 5è hem treballat el tema del valor posicional de les xifres ,amb les tauletes. D’aquesta manera hem fet matemàtiques tot jugant. L’activitat consistia en desxifrar un codi QR i resoldre unes operacions. També a llengua Castellana vam jugar al Kahoot per repassar els sinònims i els antònims.

Va ser molt divertit!

Aquí teniu unes fotografies.