CUCANYES A FI DE CURS 2018-2019

El passat 21 de juny, l’últim dia de curs, tots els nostres alumnes de Primària van gaudir de jocs al pati. Des de primer fins a cinquè en grups d’uns quinze alumnes, de tots els cursos barrejats van gaudir de les activitats que havíen preparat els alumnes de sisè. Jocs de pilota, d’aigua, globus, baldufes, maquillatge i altres estris de reciclatge.

Mireu com van gaudir!

MOSTRA DE LECTURA A REUS -1r i 2n

VIII MOSTRA DE LECTURA EN VEU ALTA 1r i 2n

El passat 23 de maig, quatre alumnes de cada nivell de Cicle Inicial de la nostra escola, van participar en la VIII Mostra de Lectura en Veu Alta, organitzada pel CRP del Baix Camp. Com cada any es va celebrar al Centre de Lectura de Reus.

Els alumnes van llegir en veu alta una de les vuit lectures que s’havien preparat a casa prèviament. A més, van rebre un conte  i un diploma.

Us animem a gaudir de la lectura!