EMERGÈNCIA CLIMÀTICA 4t

Durant la darrera setmana de setembre els i les alumnes de la nostra escola van estar treballant el tema del canvi climàtic amb motiu de  la “Vaga Mundial” que es celebrava el passat divendres 27 de setembre.  L’alumnat de 4t va participar en diverses activitats. Una d’elles va ser vestir-nos de verd. Una altra va ser la creació de diferents cartells en grup per fer una manifestació contra el canvi climàtic, la qual es va celebrar el mateix divendres durant el matí.

Movem-nos per un planeta més sostenible!

Contra el canvi climàtic- 3r

Divendres passat 27 d’octubre es van organitzar un munt de manifestacions contra la crisi climàtica arreu del món. Milions de persones van sortir al carrer per demanar als polítics que actuïn immediatament i intentin frenar aquesta crisi.

Sabies que nosaltres també vam estar preparant els nostres propis cartells, en grups de treball cooperatiu i vam sortir al pati de l’escola a manifestar-nos contra el canvi climàtic?

Aquí en teniu la prova!