La nostra alumna Ana Saludas de 5è guanya el 3r premi de les proves Cangur de Catalunya!!

L’alumna Ana Saludas Hurtado, de 5è d’Educació Primària de l’Escola ha estat premiada amb un 3r premi a nivell de tota Catalunya, en les proves Cangur 2016, concurs organitzat per la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM).
Per aquest motiu, el passat 25 de maig, l’Ana i la seva família van assistir com a convidats, a l’acte de lliurament de premis de les proves Cangur 2016, que van tenir lloc a la Sala Arnau de Vilanova, al Campus de la Universitat Autònoma UAB, a Bellaterra (Barcelona).
Les proves Cangur (altrament dites International Mathematical Kangaroo o bé Kangourou sans frontières) tenen carácter internacional, i a Catalunya estan representades per l’entitat: Societat Catalana de Matemàtiques.
Es tracta d’un concurs preuniversitari de matemàtiques que s’organitza en més de 30 països, amb l’objectiu d’acostar les matemàtiques als més joves i intentar despertar el seu interès. Aquestes proves estan dissenyades per personalitats internacionals del món de les matemàtiques i desenvolupen competències de lògica matemàtica, no únicament del coneixement de fórmules.
L’objectiu a nivell internacional d’aquestes proves és difondre la cultura matemàtica a través d’aquest concurs anual, el qual es desenvolupa el mateix dia en totes les nacions participants.

Des de l’escola volem felicitar enormement a la nostra alumna Ana pel seu esforç, constància i reconeixement d’aquest gran premi matemàtic.

MOLTES FELICITATS ANA!!!!