Acte de presentació oficial de la mascota dels Jocs del Mediterrani 2017

El dijous 19 de maig de 2016, ha tingut lloc al Teatre Tarragona, de la mateixa ciutat, la presentació oficial de la mascota dels Jocs Mediterranis Tarragona 2017. Aquest acte ha estat presidit per Sa Majestat el Rei, i ha comptat amb la presència del President del Comitè Organitzador dels Jocs Mediterranis i Alcalde de Tarragona, Il·lum. Sr. Josep Fèlix Ballesteros.
Per tal d’escollir aquesta mascota, el passat curs 2015-2016 el Comitè Organitzador del Jocs Mediterranis va convocar un concurs de dibuix, en el qual van participar voluntàriament diverses escoles de la demarcació i en aquest cas la nostra.

A la presentació d’avui, hi han assistit tots els alumnes que van resultar finalistes en aquest concurs, acompanyats per mestres de cada escola.
Els tres alumnes finalistes de l’escola: la Júlia Arnal, la Lucía Guerrero i el Pau Gonzàlez, han assistit a l’acte, acompanyats pel mestre Mario Scoles, coordinador al centre del projecte educatiu sobre els Jocs Mediterranis 2017.

La mascota que s’ha presentat s’anomena “Tarracus”, i representa la presència de la civilització romana a Tarragona, alhora que integra altres símbols tarragonins com el Mar Mediterrani i “els castells”.