V Jocs Florals i IV Concurs de dibuix

El passat dia 22 d’abril, dia anterior a la Diada de St.Jordi, vam  celebrar al gimnàs de l’escola l’entrega de premis dels  V Jocs Florals i del IV Concurs de Dibuix de la Bòbila.

Va assistir tot l’alumnat de l’escola des de P3 fins a sisè d’Educació Primària.

Els guanyadors i guanyadores del concurs dels Jocs Florals van pujar a l’escenari acompanyat dels seus tutors/es  i la directora del centre els  va lliurar el seu diploma i un obsequi pel seu èxit i esforç. Alhora va felicitar a tot l’alumnat per la seva participació.

També ho van fer els guanyadors i guanyadores del concurs de Dibuix que també van rebre el seu diploma i obsequi.

Finalment, tots els guanyadors/es es van fer la foto de grup i es va concloure l’acte.

Moltes felicitats a tots per les vostre creacions!

Cambiar tamañoDSC_0117

NOVETATS A LA BIBLIOTECA DE LA LILA

La Lila ha sigut molt treballadora i ens ha portat diverses novetats a la nostra biblioteca.

Tenim un espai on tothom podrem recomanar a la resta dels companys els llibres que ens ha agradat. També la Lila ha preparat un taulell on anuncia diferents notícies d’interès per a vosaltres com per exemple la visita de l’autor Jaume Compons.

Aquest mes d’abril la Lila destaca una col·lecció de dvds sobre els animals on podreu aprendre d’una manera molt més divertida

EL GRÚFAL -3r

Als nens i nenes de tercer ens han explicat, a la Biblioteca de la Lila, un conte en anglès,  El Grúfal. És un conte molt bonic on un  ratolí passeja pel bosc i es troba la guineu, el mussol i la serp. Tots se’l volen menjar. El ratolí els dirà que està esperant un grúfal. I què és un grúfal? Un ésser monstruós a qui tothom té por. Però de veritat existeix el grúfal o és una invenció del ratolí?

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yAsmg9cUgq4[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=HG0EUSkAHq0[/youtube]

LA PARADETA DE LA PRIMAVERA I SANT JORDI

Amb l’arribada del bon temps també ha arribat la paradeta de la primavera a l’escola. Els nens i nenes podran gaudir d’un recull de contes i llibres sobre aquesta estació. Amb l’arribada de la primavera també arriba el dia del nostre cavaller més valent, Sant Jordi ja és aquí! Veniu a remenar, a llegir o a explicar els diferents contes de Sant Jordi que hem preparat a la Biblioteca de la Lila!

A SEGON FEM EL NOSTRE PARC IDEAL -2n

Després d’estudiar el nostre entorn proper, ens hem organitzat en grups, hem parlat de com voldríem que fos el nostre parc ideal i, amb tot de material reutilitzat, n’hem fet una maqueta: taps de suro que s’han convertit en bancs, retoladors que s’han transformat en gronxadors, cd’s que han esdevingut tirolines, esponges que semblen una font…

La imaginació al servei de la creativitat!

Finalment hem exposat les maquetes a l’exposició de treballs de S. Jordi, però, per si voleu veure tot el procés… us convidem a mirar aquestes fotos:

A LA BIBLIOTECA HI FALTA GENT! -2n

Els de segon hem anat a la biblioteca municipal.

La Rosana i l’Eva ens han explicat com funciona, què hi podem fer i ens han llegit un parell de contes divertidíssims!

També ens han convidat a tornar-hi sempre que vulguem: per llegir, per buscar informació, per l’hora del conte, per participar en els concursos.

A més a més, durant el 2016 fan activitats relacionades amb en Roald Dahl perquè ara fa 100 anys que va néixer.