L’hort de l’escola

Encara que a l’hivern a  l’hortet va fent, mireu com han crescut les nostres faveres, i quines flors més boniques que fan, esperem que d’aquí en surtin unes bones faves, el temps ens ho dirà!

I encara que de moment les pastanagues encara són molt petites, si van creixent potser ens les podrem menjar de cara al bon temps.

L’ALUMNAT D’EDUCACIÓ PRIMÀRIA S’INICIA A L’ESPORT DE TENNIS TAULA!!!

Durant la setmana del 28 de gener a l’1 de febrer de 2013 l’escola ha organitzat unes jornades esportives amb sessions d’iniciació a l’esport del tennis taula durant les classes d’Educació Física per tot l’alumnat d’Educació Primària.
Aquesta activitat compta amb la col•laboració i suport del Club Tennis Taula Cambrils-Oleastrum.
Durant aquest dies, els monitors del club, el Sr. Miguel Angel González i Sr. Vasyly Petrinko ha ensenyat a l’alumnat les normes, tàctica i tècnica de la pràctica del tennis taula per tal de fomentar aquest esport i no considerar-lo com un entreteniment.
Es tracta d’un esport per a totes les edats de l’Educació Primària que ajuda a millorar la capacitat de reacció, desenvolupa les habilitats motius bàsiques, estimula la concentració i la presa ràpida de decisions així com l’agilitat tant física com mental facilitant la resolució de petits problemes motrius.