La Revista Cambrils s’ha fet ressò de les activitats d’educació física iniciant a l’alumnat d’Educació Primària a l’esport del tennis taula.
Donem les gràcies als monitors del ClubTennis Taula Cambrils-Oleastrum,els Srs. Vasyly Petrinko i Miguel Ángel González per la seva gran tasca i dedicació.

ESPORTS | dimecres 20 febrer ’13 | 11:25 | 267 lectures

TENNIS TAULA

Un moment de les sessions d’iniciació a tennis taula amb el monitor del club Miguel Ángel González

Entre els dies 28 de gener i 1 de febrer, l’Escola La Bòbila va organitzar unes jornades esportives amb sessions d’iniciació a l’esport del tennis taula durant les classes d’Educació Física per a tot l’alumnat d’Educació Primària. Aquesta activitat va comptar amb la col·laboració i el suport del Club Tennis Taula Cambrils-Oleastrum a més de la del regidor Lluís Abella.

Continua la lectura de L’alumnat de primària de l’Escola La Bòbila s’inicia a l’esport del tennis taula. Publicat a la Revista Cambrils