Resultats de les Proves Cangur 2009

logo Proves Cangur 2009

Com cada curs, alumnes del centre van participar el passat dia 25 de març a la XIV edició de les Proves Cangur organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques dins de la convocatòria internacional que realitza Le Kangourou sans frontières. Aquest any hi han participat 19772 alumnes provinents de 589 centres de Catalunya, País Valencià i Andorra que formen l’àmbit territorial que s’aplega sota la SCM per a la realització d’aquestes proves.

Els resultats dels nostres representants no només han estat bons sinó que en alguns casos s’han de considerar certament excel·lents.

És el cas d’en Xavier Couñago de 3r ESO que ha quedat classificat el número 14 dels 6705 participants del seu nivell.

Pel que fa al nivell de 4t ESO, la Júlia Hosta ha quedat la número 127 d’un total de 6366 participants d’aquest curs. Això la fa quedar dintre del 3 % dels millors.

També ha quedat dintre del 3 % dels millors en el nivell de 1r BTX el Pablo Guillén, número 45 entre els 4270 participants.

I pel que fa a 2n BTX també tenim representant en aquest grup selecte del 3 % de millors: amb 2303 participants, l’Adrià Yébenes ha quedat en el lloc número 60.

No cal dir que felicitem aquests alumnes pels seus resultats, felicitació que ampliem a tot l’alumnat del nostre centre que hi va participar.