Ensenyaments

Educació Secundària Obligatòria

Estructura del sistemaVa adreçada als alumnes compresos entre els 12 i els 16 anys i s’estructura en quatre cursos.Aquesta etapa té com a finalitat possibilitar que tots els alumnes puguin accedir als elements bàsics de la cultura en el marc d’un desenvolupament personal que consolidi la formació instrumental de l’ensenyament primari i completi la formació cultural.En aquesta etapa, l’alumne ha de cursar cada any d’aquest període també el crèdit de síntesi, que està format per un conjunt d’activitats d’ensenyament-aprenentatge concebudes per a comprovar si s’han aconseguit, i fins a quin punt, les capacitats fomulades en els objectius generals establerts en les diferents àrees curriculars.

Àrees

• Llengua catalana i Literatura.
  • Llengua castellana i Literatura.
  • Llengües estrangeres (Anglès i francès).
  • Ciències de la naturalesa.
  • Ciències socials.
  • Educació física.
  • Tecnologia.
  • Educació visual i plàstica.
  • Música.
  • Matemàtiques.
  • Religió (voluntària)

Batxillerat