Aquest bloc

Aquest és el bloc de l’IES l’Alzina de Barcelona. Té com a objectiu millorar la comunicació entre els membres de la comunitat educativa del centre. I està obert a tothom que vulgui participar. Si voleu participar afegint entrades al bloc escriviu un correu a iesalzina@xtec.cat i us farem arribar un nom d’usuari i una contrasenya per poder publicar les notícies que considereu interessants.

Imatges

Les imatges que es publiquen en aquest bloc només es poden utilitzar en aquest bloc i en cap altre lloc. En pràcticament totes les fotografies apareixen alumnes del centre, menors d’edat que mereixen una especial protecció. Els pares o tutors legals d’aquests alumnes han donat un permís molt limitat per poder publicar imatges dels seus fills a la pàgina web del nostre institut, però només per a això.Des de l’institut revisem les fotografies abans de publicar-les per eliminar aquelles que aparèixen alumnes que no han donat permís per publicar-les a Internet. Malgrat això som humans i podem tenir errors. Si veieu alguna fotografia del vostre fill o filla i no voleu que aparegui només ens ho heu de comunicar al correu del centre: iesalzina@xtec.cat i la eliminarem tat ràpid com sigui possible.