Premis Proves Cangur 2009

Com ja havíem informat anteriorment, alguns dels nostre alumnes havien fet un molt bon paper en les Proves Cangur d’aquest any.

Especialment el Xavier Couñago González, de 3r ESO D, que va ser premiat per haver quedat el número 14 d’entre 6733 participants de primer nivell (3r ESO), el que representa estar dins el 0,19 % primers.

Per aquest motiu, vam anar a l’acte de lliurament de premis que es va celebrar el passat 25 de maig a l’auditori de l’àgora Jordi Rubió i Balaguer de la Universitat Pompeu Fabra, i que va ser presidit pel Molt Honorable President de la Generalitat de Catalunya José Montilla, pel Rector Magnífic de la UPF Josep Joan Moreso, pel President de l’Institut d’Estudis Catalans Salvador Giner i pel President de la Societat Catalana de Matemàtiques Carles Perelló.

Fes clic a la imatge per veure-la gran

Cangur_1.jpg
Cangur_2.jpg
Cangur_3.jpg
Cangur_4.JPG
Cangur_5.JPG
Cangur_6.JPG

3 thoughts on “Premis Proves Cangur 2009

1. Amadeu Casellas

Molt Honorable President de la Generalitat de Catalunya José Montilla [… ].

[Editat: aquest bloc està dedicat a l’IES l’Alzina i les activitats relacionades amb les persones que hi treballem, estudiem o som pares i mares dels anteriors. Per a discutir-hi de política amb determinades actituds hi ha pàgines web més adequades o en altre cas sempre podeu crear-ne una de nova.]

2. Amadeu Casellas

Ja, pero en altres blocs de politica, no hi ha profesors de instituts, y ami m’interesa que els profesors obrin els ulls perque si els profesors no obren els ulls y enseñan tot el que diu el govern, els alumnes seran sempre manipulats per aquest, i si qui els te q

3. Amadeu Casellas

que enseñar com esta la vida i portarlos a un futur millor, no ho fan, sempre seran objectes que pensan sense llibertat.
    I com aqui hi ha profesors i es un bloc de l’Alzina, la politica es filosofia en si, y en L’alzina s’enseña filosofia per tant no estic diguent res fora que no es pugui dir en aquest bloc, jo no nhe trobat ninguna norma que digui que no es pot posar, per tant mesteu privant de la meva llibertat d’expresio, cosa que em sembla indignant. Siusplau torneu a posar el comentari que habia fet, els dos, que me l’heu tret sense cap justificació, joc alumne i tinc dret a comentar, sobre temes que es fan al meu institut i que en el meu institut em privin de la llibertad d’expresio i em censurin comentaris es indignant.

Comments are closed.