Classes de reforç

L’associació de mares i pares de l’institut organitza classes de reforç de les matèries instrumentals (Matemàtiques, català, castellà i anglès).

Les classes es fan per les tardes en horaris que depenen de la disponibilitat dels professors, normalment són ex-alumnes del centre. Els grups comencen a partir de quatre alumnes.

Actualment ja estan en marxa:

•  1ºeso de 17,45 a 18,45 dimarts i dijous
  • 3ºeso dilluns i dimecres 17,45 a 18,45
  • pròximament, 1ºbatx dimecres de 17,30 a 19,30

Els fulls d’inscripció es recullen a l’Ampa i omplerts es deixen a la guixeta de l’Ampa. Quant el reforç ja te grup, els informen telefònicament del seu començament.

El preu del reforç es de 20€ mensuals que es passa per la entitat bancària.

L’Ampa també organiza altres activitats extraescolars, aquí teniu la informació de totes elles:

Actitats extraescolars 2008-2009

2 thoughts on “Classes de reforç

1. Nadia Rossini

Hola buenos dias
    Mi hija va a 1 de bachillerato su nombre es Carla Gonzalez Rossini estoy interesada en la clase de refuerzos que he leido que proximamente empezareis pero tambien he leido que son ex alumnos me podeis dar información si tambien pueden los actuales alumnos inscrivirse cuando aproximadamente esta previsto empezar.
    un cordial saludo
    Nadia

2. a8039057 Post author

Els ex-alumnes són els que imparteixen les classes. Les reben els alumnes actuals.

Us podeu inscriure en qualsevol moment omplint el full d’inscripció a l’AMPA i el grup començarà en quan hi hagi quatre alumnes apuntats. Si teniu més dubtes pot ser interessant que us apropeu un matí a l’AMPA per fer totes les preguntes pendents amb tranquilitat.

Comments are closed.