“Podría ser tu vida”

La campanya, que ha servit per promocionar el Dia Mundial de la Síndrome de Down celebrat el passat 21 de març, és una iniciativa dels alumnes de 2n de Periodisme de la Universitat Complutense de Madrid, com a projecte formatiu de Teoria de la Publicitat en col·laboració amb la Federació Espanyola de Síndrome de Down.
La campanya “Podría ser tu vida” que ha tingut una gran acollida en els mitjans de comunicació pretén sensibilitzar sobre l’autonomia i les capacitats de les persones amb síndrome de Down. L’espot explica un dia qualsevol en la vida d’un jove amb síndrome de Down mostrant escenes quotidianes com les de qualsevol altre jove sense discapacitat. Un anunci que demostra el treball que les entitats socials desenvolupen per potenciar la independència d’aquest col·lectiu.

Quant a epuig222

Professor de Secundària Intervenció Sociocomunitària 508
Aquest article s'ha publicat dins de Dies Internacionals i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a “Podría ser tu vida”

  1. Irene Torra diu:

    és realment cert, moltes persones pensen que per ser diferents d’ells/es ja no pots fer el que fan. tothom apren a portar la seva vida si li és ensenyat, tots tenim la mateixa oportunitat.
    Està molt bé que facin donar compte a la gent de l’error en fer-ho per els altres, per pensa que ells no poden fer-ho.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *