Anar a la platja, fer vela, visitar Girona, els pobles de l’Empordà o els volcans de la Garrotxa. Aquestes són algunes de les activitats que organitza Let’s Go Costa Brava. Una Fundació de Llagostera (Girona) especialitzada en serveis turístics i d’oci per a persones amb mobilitat reduïda.

Són persones molt fortes i atrevides. Per cert, la música molt encertada!
L’esperit d’aventura no té a veure amb si ets o no un discapacitat, això es porta en els gens!
Salut!
Considero que tant si ets una persona amb discapacitat tens dret a viure aventures, i per aquest motiu troo que aquesta proposta és molt bona, ja que ofereix uns serveis que potser en un altre lloc no tindrien però als quals les persones amb discapacitat també tenen el dret de tenir i experimentar.
Per a mi són persones molt valentes!
Penso que és molt important una iniciativa com aquesta, ja que aquestes persones, també tenen ganes de viure aventures i aquesta iniciativa els permet fer-ho.