INFORMACIONS D’INTERÈS

Us recordem que d’acord amb el calendari escolar aprovat en consell escolar , a partir del dilluns 8 fins al divendres 19 de juny, iniciem l’horari escolar en jornada intensiva.
HORARI D’ESCOLA
Serà només de matí, de 9:00 a 13:00h
Les entrades i sortides es faran de manera habitual.

HORARI DE MENJADOR
L’horari de menjador serà de 13:00 a 15:30 h.
Les sortides seran tal com es porten a terme en l’horari habitual:

P3/P4/P5 les famílies entrareu per la porta d’infantil i recollireu els vostres fills/es a les aules respectives. Les monitores de menjador us esperaran allà.

1r/2n les famílies entrareu per la porta gran de ferro i us esperareu a la pista. Les monitores us esperaran allà.
3r/4t/5è/6è les famílies us heu d’esperar a fora de la pista. Les monitores acompanyaran els vostres fills/es fins a la mateixa.
HORARI ACTIVITATS EXTRAESCOLARS
Les activitats extraescolars d’iniciació a l’esport, judo i hip hop, mantenen el seu horari habitual.
Les activitats de patinatge, anglès i dansa, s’avancen 1h del seu horari habitual.
La ludoteca s’avança 1 h, fins les 18:00h.
L’activitat extraescolar que porta a terme l’Aula de Música seguirà amb l’horari habitual fins al 16 de juny.
Per aquells alumnes que es queden al menjador i facin una activitat extraescolar la qual el seu horari és l’habitual, la franja horària intermitja serà gratuïta.
SEP EXTERN
El SEP extern en horari de 8:15h a 9:00h es deixarà de fer a partir de l’ inici de la jornada intensiva.
CORAL SOBIRANS
A partir de l’1 de juny ja no hi haurà l’activitat de coral.

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *