Treballem l’ortografia

Aquest any no ens podem adormir amb l’ortografia

Minicasal

Música en Família

L’Aula de Música inicia una nova activitat de música per a infants de 0 a 36 mesos acompanyats d’un o dos adults, a l’escola bressol La Petjada.

Es tracta d’un espai d’estimulació musical primerenca per gaudir de la música, on s’oferiran eines per afavorir la relació afectiva entre l’adult i l’infant, a través de les cançons, la improvisació, l’experimentació, les audicions, el moviment i les moixaines.

El proper divendres 29 de setembre a les 18 hores farem una sessió informativa per tal d’explicar amb més detall l’activitat i resoldre qualsevol dubte. Si no hi podeu assitir però esteu interessats en rebre informació, podeu contactar amb nosaltres a través de l’adreçaaulamam@aulamam.com o el telèfon 616911655.

Rosa Conera (directora de l’Aula de Música d’Arenys de Munt)
Roser Ramos (professora de música per a nadons)
Aula de Música AdM

música en família

Escola de Família

l’Escola de Família d’Arenys de Munt inicia el curs!

Properament s’inicia el Cicle de tallers Créixer en família:

És un programa formatiu dirigit a orientar, reforçar i donar eines a les famílies per exercir el seu paper educatiu de forma positiva, amb l’objectiu de potenciar el reconeixement i la confiança en les pròpies capacitats dels progenitors.

Aquest cicle de tallers pretenen ser un espai d’intercanvi d’experiències entre pares i mares amb fills i filles d’edats similars, guiats per professionals experts en la formació de famílies en què les prioritats són reflexionar en relació amb per què educar, què fer i com fer-ho.

Quants cops, com a pares i mares, ens hem preguntat si som els únics que ens sentim insegurs? Si hi ha altres maneres d’educar? O quines actituds són les que poden afavorir la resolució de conflictes amb els fills i filles?

L’activitat s’adreça a famílies amb fills i filles de primer cicle de l’ESO, tot i que està oberta a aquelles persones que hi tinguin interès.

Dates de realització: Tots els dimarts, a partir del dia 24 d’octubre fins el 28 de novembre.

Horari: de 18.30 a 20.30hores

Lloc: Masia Can Borrell.

El cicle consta de 6 sessions:

24/10. Sessió 1. I si, primer, mirem d’entendre’ls?

31/10. Sessió 2. Ser-hi sense que es noti.

7/11. Sessió 3. Tenir conflictes no és tenir problemes.

13/11. Sessió 4. Tots els actes tenen conseqüències.

21/11. Sessió 5. Es passa hores davant el mirall!

28/11. Sessió 6. Monogràfic sobre un tema triat per les famílies d’entre diverses propostes.

* Activitat gratuïta. Les places són limitades i per rigorós ordre d’inscripció.

INSCRIPCIONS i més informació: per correu electrònic a escoladefamilia@arenysdemunt.cat

Esperant que sigui del vostre interès,

Taller de pa

taller

Reunions d’aula

Benvolgudes famílies,

Us informem del calendari de les reunions d’aula d’inici de curs:

DILLUNS 25  Educació Infantil (P3/P4/P5)

DIMARTS 26 Cicle Mitjà (3r/4t)

DIMECRES 27 Cicle Inicial (1r/2n)

DIJOUS 28 Cicle Superior (5è/6è)

Volem remarcar la importància d’assistir a aquestes reunions per tal d’estar informats de tot el que fa referència a organització i funcionament de l’escola, del treball que fem, dinàmica del grup…

Totes les reunions començaran a les 17 h

Us hi esperem!

Portes obertes al Sobirans

El proper divendres 8 de setembre portes obertes de 9 a 11 h.

Us esperem!

El dimarts 12 de setembre iniciem el curs!!!

Colors i més colors!!!

La façana del gimnàs està ben guarnida!

FESTA FINAL DE CURS

Imagen1