Final de curs 17-18

Us deixem una mostra de com va ser el comiat de curs.  Grans i petits, entre rialles i plors, vam dir adéu per retrobar-nos després de l’estiu.

I als més grans, els de 6è, que comencareu  una nova etapa escolar, tingueu molta il.lusió i energia en tot el que feu. Recordeu que podeu venir a veure’ns sempre que vulgueu. L’escola  sempre te les portes obertes.

A totes les famílies que ens heu acompanyat durant el curs, una forta abraçada i gràcies per la vostra confiança en l’escola Sobirans.

Molt bon estiu!!!

Gran festa final de curs!!!

Aula de Música

Aniversari !!!

Celebrant els 10 anys de Picant de Mans

Exposició Hundertwasser

Els alumnes de 6è , aprofitant el projecte de 3r i 4t sobre  “Hundertwasser” han visitat l’exposició per fer un treball d’expressió escrita.

Xerrada Escola de Família

XVI Trobada de Corals escolars

Avui la Coral Sobirans hem tornat assistir a la trobada de corals de Mataró.

Xerrada d’Escola de Família

Aquest mes de maig realitzem l’última activitat del projecte Escola de Família, el proper dilluns 14 a les 18.30h a la Sala d’exposicions Mercè Paluzié tindrà lloc el taller El viatge de primària a secundària, on l’Eva Solsona i la Mireia Caralt, assessores psicopedagògiques de l’EAP de l’Alt Maresme, ens parlaran de com acompanyar en aquesta transició als nostres fills i filles, positivitzant la nova situació i entenen quin són els principals canvis que es produeixen entre aquestes dues etapes. Alhora la sessió ens servirà per resoldre dubtes en quant a l’ESO i la seva adaptació.

Aquest taller està dirigit principalment a famílies amb fills i filles en la etapa final de primària i inicial de secundària. Per participar-hi podeu realitzar la inscripció prèvia a través del correu electrònicescoladefamilia@arenysdemunt.cat

Escola de Família d'Arenys de Munt

Els racons d’infantil

Els dijous a la tarda, els nens i nenes de P3, P4 i P5 fan racons de joc simbòlic

SANT JORDI !

Avui hem celebrat la diada de Sant Jordi. Podeu veure més en els blocs dels cursos.