ACROSPORT

Un molt bon dia amb  molt bona companyia.

ESCOLA DE FAMÍLIA

L’Escola de Família d’Arenys de Munt organitza la xerrada: ELS PETITS ES FAN GRANS, que tindrà lloc el proper dijous 16 de març de 2017 a les 15.30h, a l’Escola Bressol La Petjada.

Parlarem de la vivència positiva del canvi, de l’adaptació com un procés personal i com part del procés de socialització, com podem participar-hi activament i de l’important paper que juga la relació família-escola en el benestar emocional de tots els agents implicats.

A càrrec de l’Eva Solsona Companys i la Mireia Caralt Salarich. Psicòlogues i Assessores psicopedagògiques EAP B-24 Alt Maresme.

Adreçada a famílies amb infants que passen d’Escola bressol a Primària. Per adquirir estratègies per l’adaptació a la nova etapa.

És una activitat GRATUÏTA (durada 1h).

Per a qualsevol informació us podeu posar en contacte a través d’aquest correu: escoladefamilia@arenysdemunt.cat.

els-petits-es-fan-grans

PORTES OBERTES!

Us informem que el període de preinscripció per al curs escolar 2017-2018 serà del 23 de març al 4 d’abril.

Les famílies que vulgueu inscriure als vostre fill o filla a la nostra escola  recordeu que  el DIVENDRES 10 de MARÇ,  de 9 a 14 i de 15 a 18 h, hi haurà Jornada de Portes Obertes per tal de conèixer la nostra proposta educativa, els projectes de l’ escola i visitar les nostres instal·lacions.                  També fem visites concertades trucant al 93 795 05 18.

A les 10h i a les 15h farem xerrades informatives.

Us hi esperem!

ARRIBA EN CARNESTOLTES!

Quina sorpresa!

Avui ens ha visitat el Rei dels poca – soltes    en CARNESTOLTES!!!

CARNAVAL!!!

COMENÇA LA SETMANA AMB MÉS GRESCA I DISBAUXA!

DILLUNS  20 DE FEBRER                                                                                            ARRIBA EL REI CARNESTOLTES!!!

DIJOUS  23 DE FEBRER (Dijous llarder)                                                                         Els diferents cicles celebraran el dijous llarder: els més petits (Infantil) es quedaran al pati de l’escola , Cicle Inicial anirà a Lourdes, Cicle Mitjà i Superior a La Caiaia .

DIVENDRES  24  DE  FEBRER                                                                                         RUA DE CARNAVAL. Tota l’escola baixarà fins a l’Eixample de la Riera lluint les disfresses que haurem preparat a l’escola; allà hi haurà ball i podrem gaudir de la festa amb la resta de les escoles del poble. Començarem a les 10 h.

ESTEM TOTS PREPARATS?
imagen1

JORNADES OBERTES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

La setmana del 13 al 17 de febrer farem les jornades obertes de les classes extraescolars .

Per a les activitats d’1 h : de  17  a 17’30 h                                                                                             Per a les activitats de 1’30 h: de 17 a 18 h

Cada dia l’activitat  que toca a l’aula o l’espai on es fan les extraescolars cada setmana. Hi esteu tots convidats! Pot venir tothom que vulgui a veure les classes, no és cap classe especial o diferent; del que es tracta és que veieu com fan i el què fan els vostres fills a les extraescolars.

És important per els nens i nens la vostra assistència.

Us esperem a tots!

logo-ampa

ENS MOVEM PER LA SALUT

Amb el lema Ens movem per la salut infantil – Creixent a bon ritme!,

salut

Arenys de Munt inicia un pla d’actuacions per a la prevenció de l’obesitat infantil. Un treball que es fa conjuntament amb les escoles del poble.

Aquest pla té la característica de ser un Pla comunitari d’aplicació en l’àmbit municipal, que promou la mobilització dels diferents actors locals i estimula el treball en xarxa amb un objectiu compartit per a la salut infantil

Durant el curs 2016-2017, s’inicia la primera temporada d’aquest pla d’actuacions per a la prevenció de l’obesitat infantil i la promoció d’hàbits saludables, que té prevista la seva continuïtat pels dos cursos següents. Aquest pla està dirigit a nens i nenes de la franja d’edat que correspon a 5è i 6è curs de primària. L’objectiu d’aquest pla és que entrin a formar part del projecte, que fomenta una alimentació variada i equilibrada, incentiva la pràctica d’activitat física lúdica i regula i afavoreix l’abordatge d’altres determinants clau, com les hores de descans i els aspectes psicològics i emocionals.

A la nostra escola ja hem fet una primera sessió de treball ,dirigida als mestres de cicle
superior, on l’aspecte que es va tractar  va ser  Habilitats Emocionals “Com desenvolupar les habilitats emocionals de l’alumnat per a que prenguin consciència dels beneficis psicològics i socials de la pràctica regular d’activitat física i de seguir hàbits saludables.”

Conferència: Trastorns de conducta en adolescents

ixerrada

TALLERS ENTRE NIVELLS

Aquests és el resultat dels tallers entre nivells que varem fer el darrer dia del trimestre.

Esperem que us agradi tant com a nosaltres!

CONCERT DE NADAL

Un tastet del concert de Nadal !