SANT JORDI ’17

Avui hem celebrat la diada de Sant Jordi.

Aquí teniu una mostra de dues de les activitats que hem fet: el concurs de roses i la venda de llibres de l’AMPA.

Podeu veure més coses als  blocs de les aules.

Molt bona diada de Sant Jordi !

ESCOLA DE FAMÍLIA

Taller ” A contra corrent “

Tot el que passa en l’entorn dels joves condiciona la seva manera de ser. Replantegem la nostra actitud personal i col·lectiva essent conscients de la incidència que té en aquests joves que cerquen referents per assentar la seva personalitat.  Adreçat a famílies amb fills i filles adolescents.

A càrrec de David Codina, mestre i formador. Fita personal.

ACTIVITAT GRATUÏTA

DILLUNS 24 D’ABRIL 2017 A la masia Can Borrell, a les 19h

A contra corrent

Setmana Santa

Dies per gaudir del temps…

Us deixem una mostra del l’esclat de la natura a l’escola. Fantàstic!

Ens tornem a veure el dimarts 18.

PRIMAVERA A LA BIBLIOTECA

El racó dels llibres de primavera i de Sant Jordi a la biblioteca de l’escola.

Recordeu que cada dijous a partir de les 16’30 h obrim la biblioteca a totes les famílies.

Animeu-vos a passar una bona estona entre llibres !

IMG-20170322-WA0000

ACROSPORT

Un molt bon dia amb  molt bona companyia.

ESCOLA DE FAMÍLIA

L’Escola de Família d’Arenys de Munt organitza la xerrada: ELS PETITS ES FAN GRANS, que tindrà lloc el proper dijous 16 de març de 2017 a les 15.30h, a l’Escola Bressol La Petjada.

Parlarem de la vivència positiva del canvi, de l’adaptació com un procés personal i com part del procés de socialització, com podem participar-hi activament i de l’important paper que juga la relació família-escola en el benestar emocional de tots els agents implicats.

A càrrec de l’Eva Solsona Companys i la Mireia Caralt Salarich. Psicòlogues i Assessores psicopedagògiques EAP B-24 Alt Maresme.

Adreçada a famílies amb infants que passen d’Escola bressol a Primària. Per adquirir estratègies per l’adaptació a la nova etapa.

És una activitat GRATUÏTA (durada 1h).

Per a qualsevol informació us podeu posar en contacte a través d’aquest correu: escoladefamilia@arenysdemunt.cat.

els-petits-es-fan-grans

PORTES OBERTES!

Us informem que el període de preinscripció per al curs escolar 2017-2018 serà del 23 de març al 4 d’abril.

Les famílies que vulgueu inscriure als vostre fill o filla a la nostra escola  recordeu que  el DIVENDRES 10 de MARÇ,  de 9 a 14 i de 15 a 18 h, hi haurà Jornada de Portes Obertes per tal de conèixer la nostra proposta educativa, els projectes de l’ escola i visitar les nostres instal·lacions.                  També fem visites concertades trucant al 93 795 05 18.

A les 10h i a les 15h farem xerrades informatives.

Us hi esperem!

ARRIBA EN CARNESTOLTES!

Quina sorpresa!

Avui ens ha visitat el Rei dels poca – soltes    en CARNESTOLTES!!!

CARNAVAL!!!

COMENÇA LA SETMANA AMB MÉS GRESCA I DISBAUXA!

DILLUNS  20 DE FEBRER                                                                                            ARRIBA EL REI CARNESTOLTES!!!

DIJOUS  23 DE FEBRER (Dijous llarder)                                                                         Els diferents cicles celebraran el dijous llarder: els més petits (Infantil) es quedaran al pati de l’escola , Cicle Inicial anirà a Lourdes, Cicle Mitjà i Superior a La Caiaia .

DIVENDRES  24  DE  FEBRER                                                                                         RUA DE CARNAVAL. Tota l’escola baixarà fins a l’Eixample de la Riera lluint les disfresses que haurem preparat a l’escola; allà hi haurà ball i podrem gaudir de la festa amb la resta de les escoles del poble. Començarem a les 10 h.

ESTEM TOTS PREPARATS?
imagen1

JORNADES OBERTES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

La setmana del 13 al 17 de febrer farem les jornades obertes de les classes extraescolars .

Per a les activitats d’1 h : de  17  a 17’30 h                                                                                             Per a les activitats de 1’30 h: de 17 a 18 h

Cada dia l’activitat  que toca a l’aula o l’espai on es fan les extraescolars cada setmana. Hi esteu tots convidats! Pot venir tothom que vulgui a veure les classes, no és cap classe especial o diferent; del que es tracta és que veieu com fan i el què fan els vostres fills a les extraescolars.

És important per els nens i nens la vostra assistència.

Us esperem a tots!

logo-ampa