The Fonix 2016

Aquestes dues darreres setmanes a l’Escola Povill (Primària i Secundària) hem estat fent les proves corresponents a la fase local del 9è Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya (The Fonix 2016) organitzat per International House Barcelona, per la Fundació Catalana de l’Esplai i per la Secretaria General de Polítiques Educatives del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya com a activitat organitzada en el marc d’iniciatives socials d’accions d’entorn i d’activitats vers l’excel·lència i en el del Pla d’impuls de la llengua anglesa als centres educatius catalans.

L’Escola hi participa amb la finalitat d’estimular i motivar l’aprenentatge d’aquest idioma, atesa la seva importància a la societat actual.

Han resultat guanyadors els següents alumnes:

-5è. David Muixí Canals

-6è. Laia Pérez Verdugo

-1r ESO. Adrià Herrador Martínez

-2n ESO. Anna Gil Naranjo

-3r ESO. Nerea Vázquez Escribà

-4t ESO. Patricia Martin Soberbio

El proper 27 de febrer es desplaçaran a Barcelona i participaran a la 2a fase territorial juntament amb altres alumnes de la província de Barcelona.

Moltes felicitats i molta sort a tots!

Pensant en el futur…

Dins de les classes de tutoria de 3r d’ESO hem realitzat una xerrada d’orientació professional per mirar de tenir clares les diverses opcions que se’ns presentaran quan acabem els estudis obligatoris a 4t d’ESO.

El curs de 3r és especialment intens i molt especial perquè les notes finals que s’hi obtenen seran les que, juntament amb les de 1r i 2n, serviran per poder accedir a estudis post-obligatoris al acabar la ESO.

La finalitat de la xerrada és conscienciar als alumnes de la necessitat d’obtenir un bon rendiment que faciliti l’accés a estudis posteriors i anar dissenyant un itinerari professional a mida de cadascú.

Les modalitats del batxillerat, les famílies dels cicles formatius de grau mitja, com arribar a cicles formatius de grau superior o estudis universitaris, què fer si no s’aprova l’ESO o com pot afectar la nova llei d’educació (LOMCE) el quart d’ESO del curs vinent han estat els protagonistes de la xerrada.

Molta informació que , tot i embolicar una mica la troca d’entrada, permet anar aclarint coses i planificant el futur.