Participació de l’escola en el dictat català d’Olesa de Montserrat

El passat dia 8 d’octubre es va celebrar a les vuit del vespre el 3r Dictat català d’Olesa de Montserrat. La cita era a l’Auditori de la Casa de Cultura i l’organització anava a càrrec del Servei Local de Català d’Olesa, integrat al Centre de Normalització Lingüística de Ca n’Ametller.
Alguns dels alumnes de 3r i 4t d’ESO de la nostra escola van participar-hi en la categoria d’estudiants (adreçada a estudiants olesans de segon cicle de secundària, batxillerat i cicles formatius). Des de l’escola els vam animar a participar perquè s’adonessin de la importància d’escriure un text correctament i sense faltes d’ortografia. És a dir, els vam animar a posar en pràctica tot allò que treballen a l’escola a nivell ortogràfic. El concurs tenia unes bases ben senzilles: un representant del Servei Local de Català dictava un text a tots els participants, els quals havien d’escriure aquest text amb el mínim de faltes possible.
La Marta Martínez, alumna de 3r d’ESO de l’escola, va rebre un dels segons premis, que consistia en el llibre Guia Regal Fent País, un llibre amb diverses experiències (activitats esportives, lúdiques, gastronòmiques…) per poder-ne triar una i gaudir-la. Des de l’escola volem felicitar-la, a ella i a tots els participants en el concurs. De fet, des del Servei Local de Català d’Olesa ens han felicitat ja que hem estat l’escola amb més alumnes participants al Dictat. Ah, i també va tenir sort l’Àurea Genovès, que va guanyar un premi que se sortejava entre tots els participants, consistent en un lot de productes etiquetats en català.
fotodictat