LEARNING PLAYING MEMORY

“I like this game, is a good game to learn vocabulary,and it’s fun! Is a good game for us and for children.”

DSC_0707_2

“I think that this game is creative and funny, it’s another way to learn English. My partners in the group knew how to win and how to loose. It’s a good game and I love it!”

“I like playing this game because it’s an easy way to learn vocabulary.”

Qui no se’n recorda del Memory?, Aquelles tardes de diumenge girant cartes i intentant fer parelles entre l’escampall de targetes.

A l’escola Povill creiem que la millor manera d’aprendre és fent-ho jugant. Per això hem adaptat el mític Memory per aprendre vocabulari a la classe d’anglès.

Per tal de fomentar el treball en equip i la participació dels alumnes vam dividir la classe en grups de quatre membres. A cada equip se li va assignar un tema i a partir d’aquest havien d’elaborar les targetes del joc. A diferència del tradicional Memory, les parelles consistien en un dibuix i la corresponent paraula escrita en anglès.

Després va arribar el moment de començar a jugar (a aprendre). Tots sabem com es juga al Memory, però en la nostra versió després de trobar la parella calia fer una oració que contingués la paraula, demostrant així que entenien el seu significat.

Tota la classe va gaudir d’aquesta activitat, vam aconseguir aprendre sense esforç i passant una bona estona!