Hola a totes les famílies i companys de l’escola!
Aquesta setmana ha començat un dels moments més especials i esperats de 6è: ja som oficialment padrins i padrines de lectura! Aquest curs tenim la gran sort i la responsabilitat d’acompanyar els nens i nenes de 2n de primària i d’I5 en el seu viatge pels llibres.
La primera trobada va ser un moment molt emotiu. Tots estàvem impacients per conèixer qui seria el nostre fillol o fillola! Per trencar el gel i començar a crear equip, vam fer un punt de llibre conjunt: el vam dissenyar, pintar i decorar entre tots dos perquè cadascú tingui un record únic i especial que ens acompanyarà durant tot el curs.
Després de conèixer-nos i acabar el nostre punt de llibre, ja vam començar a llegir plegats. Va ser molt bonic veure com els ajudàvem a desxifrar paraules, els llegíem històries, miràvem els dibuixos i compartíem el plaer de la lectura.
Ser padrins i padrines ens fa molta il·lusió i ens ajuda a ser més responsables, pacients i afectuosos amb els més petits de l’escola.
Anirem compartint més moments d’aquesta aventura de lectura al bloc. No us ho perdeu!
L’alumnat de 6è

