Visita al Museu Pau Casals

El passat dimecres, 19 d’octubre, l’alumnat de 6è A i 6è B vam realitzar la visita al museu Pau Casals a la localitat d’El Vendrell. La sortida va ser a les 9 del matí des de l’escola i un cop arribats, vam fer un bon esmorzar abans de començar la visita. Vam poder veure la casa d’estiueig de Pau Casals, molt ben conservada i adaptada per, a mesura que visitàvem els espais, anar aprenent coses sobre la seva vida i què succeïa al món en aquells anys.

En una segona part de la visita, vam poder tocar el violoncel, l’instrument que tocava Pau Casals. La monitora ens va donar unes pautes per a poder tocar algunes notes acompanyats/des dels companys/es que cantaven de fons. Va ser una experiència molt divertida i interessant.

En acabat, vam poder gaudir de l’entorn de platja del Vendrell per acabar dinant i jugant una estona a la platja abans de tornar cap a l’escola i completar així, la primera sortida d’aquest curs.

Cliqueu a la fotografia per veure més imatges.

Aquest article s'ha publicat dins de General i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.