TRIEM ELS NOMS DE LA CLASSE

Som els alumnes de 6è i us volem explicar els noms de cada classe. La temàtica de l’escola  es “la volta al món”, a partir d’aquí els alumnes de cicle superior hem triat el nom d’explorador o d’exploradora que han donat la volta el mon o que han fet un viatge important .Vam buscar noms d’exploradors o d’exploradores a internet i vam fer votacions per decidir el nom de la classe.

La classe de 6è A han triat Robert Falcon Scott, va ser un oficial i explorador de la reial armada que va dirigir dues expedicions a l’Antàrtida, l’expedició Discovery i la expedició Terra Nova.

Expedición Terra Nova - Wikipedia, la enciclopedia libre

La classe de 6è B han triat Edmund Hillary fou un explorador, pilot i alpinista neozelandès, considerat el primer occidental en pujar l’Everest.

Edmund Hillary, el conquistador del techo del mundo

La classe de 6è C han triat  Janne Baret va ser una botànica francesa, la primera dona en circumnavegar el món. Es va unir a l’expedició disfressada d’home, anomenant-se a si mateixa Jane Barret.

Jeanne Baret - Wikipedia, la enciclopedia libre

La classe de 6è D han triat Marco Polo, va ser un explorador i mercader, el més famós de la ruta de la seda.

Biografia de Marco Polo