Sortida al Museu d’Història de Catalunya

El passat dijous dia 12 de març, els i les alumnes de sisè vam anar de visita al Museu d’Història de Catalunya.

Vam fer l’activitat: Habitatge i vida quotidiana al llarg del temps.

Acompanyat d’un carro ple d’objectes i indumentària, en Jordi (el nostre guia) ens va proporciona el material i les claus necessàries per tal que nosaltres adquiríssim els coneixements necessaris d’aquesta visita guiada. D’aquesta manera, en cadascuna de les parades un alumne/a es vestia de l’època que tocava.

Mitjançant la vestimenta i els objectes que hi havia en cada habitatge, ens va ajudar a realitzar un eix cronològic i veure com canvien els habitatges i la vida quotidiana al llarg del temps.

Ens va agradar molt l’activitat i vam aprendre un munt de coses!

Aquí teniu les fotografies de la sortida! Cliqueu sobre la imatge del museu:

Aquest article s'ha publicat dins de cicle superior, primària i etiquetat amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.