Bona entrada de setmana nois i noies de primer!
Ja estem a la recta final del curs, ens queden dues setmanes per finalitzar el tercer trimestre i esperem que tots aquells que seguiu cada dia les propostes, pugueu continuar fins a l’últim dia amb tots nosaltres. Si no continueu les propostes de manera habitual, us volem engrescar a què us esforceu en aquests darrers dies, ànims!
Demà dimarts 9 farem l’última videotrucada a la tarda, esperem que hi pugueu ser tots! Recordeu que el dia 15 al matí ens podrem acomiadar i podreu recollir totes les vostres coses que teniu a l’escola. Si encara no heu escollit horari, recordeu que podeu fer-ho mitjançant un missatge al correu de primer.
També us volem dir que ens han agradat molt els experiments que ens heu fet arribar de l’aigua de colors i com que la proposta va ser d’aquest passat divendres, encara estem rebent els vostres experiments. Quan tinguem tots, us ensenyarem tots els experiments dels alumnes de cicle inicial perquè els pugueu gaudir!
Aquesta setmana n’hi ha dos d’aniversaris, primer fa anys l’Aitana aquest dimarts 9 i el diumenge 14 fa anys l’Ibrahim!, ja sabeu que els mestres de Cicle Inicial ens agrada moltíssim que us feu grans i poder felicitar-vos i dir: PER MOLTS ANYS! FELICITATS!
A continuació trobareu les feines d’aquesta setmana, esperem que us ho passeu bé fent-les i que aprengueu molt.
ACTIVITATS AVALUABLES per aquesta setmana:
| DILLUNS, 8 | Avui dilluns 8, comencem una activitat de música: Exploració de sons
Us proposem que feu una activitat molt xula de música que permet crear la vostra pròpia cançó. Primer podeu experimentar amb l’aplicació per veure quines notes musicals us agraden més, quins instruments i quina percussió fareu servir, si li poseu un ritme lent o bé ràpid….un cop la tingueu acabada la vostra creació musical, cliqueu a SAVE i us apareixerà un link. Copieu aquest link i ens l’envieu al correu de l’escola. Quines ganes tenim d’escoltar les vostres creacions! Endavant! Us adjuntem un tutorial perquè entengueu millor com fer-ho: https://drive.google.com/open?id=1cc-RRHUk3WvdOpAksAJjZL_iJuI7sS9a
ACTIVITATS DE MATEMÀTIQUES: 1r acTRIvitat 8. Patrons de creixement (1) Plantegem i comencem a pensar! Bmath (15 minuts diaris) Activitat optativa: 8a setmana concurs matemàtiques. |
| DIMARTS, 9 | Avui és dimarts 9 i us proposem tres activitats de català:
ACTIVITAT DE MATEMÀTIQUES: Bmath (15 minuts diaris) |
| DIMECRES, 10 |
Avui dimecres 10 us presentem un experiment plàstic que un dia ens va ensenyar el Bertran de 2n B, i com que ens va agradar molt, us el proposem perquè el feu. És un experiment de Dinamiks de TV3, es diu “Flors que s’obren”. Gràcies Bertran per la teva aportació. Aquí teniu l’enllaç de tot el programa que és molt interessant, si voleu veure només l’experiència, aneu directament al minut 5:15 que és quan comença l’experiment de les flors que s’obren: ACTIVITATS DE MATEMÀTIQUES: 1r acTRIvitat 8. Patrons de creixement(2) Comprovem i seguim pensant! Bmath (15 minuts diaris) |
| DIJOUS, 11 | Avui és dijous 11 i us proposem una activitat de castellà, esperem que us agradi! Cuento: La ovejita que vino a cenar.
ACTIVITAT DE MATEMÀTIQUES: Bmath (15 minuts diaris) |
| DIVENDRES, 12 | Avui divendres 12 us proposem algunes activitats d’educació física per tancar la setmana amb moviment! Feu click a la foto!
ACTIVITATS DE MATEMÀTIQUES: 1r acTRIvitat 7. Patrons de creixement (3). Reflexionem i anem més enllà! Bmath (15 minuts diaris) |
