Bon dia nenes i nens de primer!
Aquesta és l’última setmana de curs i volem que seleccioneu vosaltres mateixos quines són les activitats que més us agradin per treballar. No cal que ens retorneu aquestes darreres activitats al correu de primer, tot i que ens podeu escriure sempre que volgueu parlar amb nosaltres o tingueu qualsevol dubte.
Les activitats que us proposem són les seguents:
- Podeu continuar practicant els 15 minuts diaris del Bmath
- Fem activitats matemàtiques! https://es.ixl.com/math/
- Si us ha agradat fer fitxes interactives, podeu fer totes les que vulgueu a la pàgina web: https://www.liveworksheets.com/
- Sopa de lletres sobre les 4 estacions: http://creantieducant.blogspot.com/2017/10/sopa-de-lletres-de-les-4-estacions-sopa.html
- Si us agrada saber coses sobre la terra, l’univers, etc, podeu visitar aquesta pàgina on hi ha molta informació interessant: https://spaceplace.nasa.gov/sp/
- Jocs de taula que podeu fer online: https://beteve.cat/artic/jocs-de-taula-gratis-online
- Joc de l’educació física a casa! https://drive.google.com/file/d/18JLJ12FtHY5JNeTRujn1Cl17TwXRr4gD/view?usp=sharing
- Si us va agradar jugar al joc del penjat que vam fer a la videoconferència, aquí us deixem l’enllaç perquè pugueu seguir endevinant les paraules! Cal instal·lar-vos l’Adobe flash player: http://www.dibujosparapintar.com/juegos_educativos_ventana.html?doc=archivos/juegos_ed_ahorcado.swf?800×600 penjat
- Si teniu instal·lat l’Adobe flash player podeu fer moltes activitats de l’Edu365, us recomanem: “entrena’t per llegir” i “el món per un forat”.
- A més, com sempre al blog de cada curs podeu trobar un munt de propostes per fer a les àrees de cada curs.
- Si mireu com teniu les plantes, ens ho podreu explicar quan vingueu a l’escola aquesta setmana: com es troben les vostres plantes, com han crescut, quines parts tenen, si creieu que us donaran fruit, fins a on han crescut, etc
- Si voleu, podeu portar el vostre diari de confinament, si us ha agradat, podeu continuar fent-lo durant les vacances d’estiu explicant les vostres experiències.
Us recordem que podeu consultar la revista de l’escola, La Xarranca del confinament, la trobareu penjada a la banda lateral dreta de la pàgina principal de l’escola. Estem segurs que us agradarà molt.
Y per acabar, dir-vos que divendres hi haurà l’actuació del Màgic Pol per fer el final de festa de l’últim dia d’escola. Trobareu les indicacions i l’horari a la pàgina principal de l’escola.