Banc de boira

Banc de boira és una tècnica assertiva per afrontar les crítiques sense barallar-se. Simplement s’escolten les crítiques però no s’entra en discussió. La tècnica consisteix en:

• No negar cap crítica
  • No acceptar la veritat de les crítiques
  • No contraatacar amb una altra crítica.

Respondre amb un “És possible” “No dic pas que no…”

El Consell de delegats de l’escola planificaven un racó al patí per relaxar-nos quan estem intranquils i nerviosos. Un espai on respirar i relaxar-nos. Els alumnes de 6è van triar el nom del racó i de quin color s’havia de pintar el banc que hi ha al racó. Són genials! com sempre. El nom del racó triat va ser Banc de boira, relaxa’t fent coincidir el nom del banc amb l’objectiu de la tècnica Us presento el banc de boira on ens relaxem al pati.

banc-de-boira-amb-retol-reduida.JPG

Aquest article ha estat publicat en 4. PRIMÀRIA, Banc de boira. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.