Dubtes

Des d’aquesta pàgina podeu enviar-me aquells dubtes que tingueu de la matèria. No espereu fins a l’últim dia perquè no tindré temps de respondre-vos.

Si teniu algun suggeriment pel que fa a les classes (metodologia, contingut,…) també ho podeu fer des d’aquí.

11 thoughts on “Dubtes

1. Joan Gea Rubio

Jose Maria, m’agradaria poder repetir la dissertació ja que m’he equivocat de tema tot i haver escrit la dissertació. Gràcies.

2. Josep M. Berrocal Post author

Joan, no només pots repetir les dissertacions, sinó que també pots fer altres amb temes diferents. El que no pot variar (per mantenir els criteris d’avaluació) és la nota que ja tens.

3. Hassan Bakkali

Berrocal, on s’ha de clikar per trobar ‘com s’ha de fer l’examen teòric’, és a dir, el com s’ha de fer el text d’una manera més adequada? gracies

4. Josep M. Berrocal Post author

Hassan, has d’anar a la pàgina “Recursos”, i la segona entrada diu: “Indicacions per a fer el comentari de text de primer de batxillerat”. S’obrirà un document de word.

5. Claudia Montesino

Jose Maria, el comentaria de text per als deures de nadal, de quina extensió aproximada te l’hem de fer cadascun? Gracies i bon nadaaaal!

RESPOSTA:

No és cap comentari de text el que has de fer. Has de llegir els textos i indicar quina és la idea principal de cada un.

6. Irene Troyano

Hols Josep Maria. Com sempre feiem les dissertacions una setmana despres del que ficava en el dossier aquesta no sé si es per desprès de setmana santa, o per una setmana mes atrassada. Quan ho vegis si pots diguem algo. Bones vacances.

RESPOSTA: La vam fixar per després de setmana santa. En el teu cas, és pel dimarts 26 d’abril.

7. noveprit

estava haciendo ladisertacion: la meva llibertat es la teva esclavitud, estado pensando mucho tiempo y saqué una conclusion, pero no se si es correcto, finalmente me pareció tan interesante que pense preguntarlo, porque no se si lo que pienso puede ser correcto, yo pienso que podemos ser libres y esclavos a la vez, libres porque tenemos la capacidad de ser-lo,pero para eso no necesitamos tener esclavo, sino que ja lo tenemos y ese escalvo somos nosotros mismos de nosotros.. alomejor no me expresado de manera adequada pero esque yo misma me estoy hacxiendo un lio y por eso queria saber que lo que estoy pensando tiene algun sentido o razon…..
    GRACIAS 🙂

RESPOSTA:
    has d’intentar repassar el que escrius.
    La idea -jo sóc esclau de mi mateix- em sembla molt interessant de desenvolupar. Ànims!

8. Lorena

Hola Josep Maria, tinc un dubte amb el treball de recerca, no se com acabar de enforcar-lo si més al malalt d’Alzheimer o als cuidadors.
    Moltes gracies.

9. Joan Gea

Josep Maria, si nomes tinc suspes el 3er trimestre, he de fer totes les feines que han de fer els que tenen tota la materia suspesa?

gracies.

10. noveprit

olaaa profe donde puedo encotrar el capitulo 6 ?????? es la 3ª pregunta de deberes de filo.
    -Idea principal de tots els textos del capítol 6, el que fa referència a la política.

11. Arshdeep Randhawa

Hola. Ho podia preguntar a clase pero ens toca el dilluns i aixo es bastant urgent.
    El meu problema: NO puc entrar a moodle. M\’han dit que avui has passat un paper (on haviem de apuntar el nostre email) per les persones que no pudien entrar a moodle, pero no se perque s\’ha esfumat no se on. Et deixu el meu email: rkk_10@LIVE.COM (El que esta en majúscula es perque ha que estar en majúscula).

Gracies