El passat dimarts es va celebrar al pavelló de Móra la Nova la cloenda de les activitats de futbol sala que s’han realitzat durant aquest curs.Enguany hem gaudit de molta participació en aquest esport, la qual cosa ha obligat als entrenadors a fer diferents equips: dos benjamins i dos alevins, que responien a les ordres de Eugenio Vecino,Carlos Font, Joan Sola i Pedro Martos, amb la col.laboració dels nostres dinamitzadors, Pau Muñoz i Genís Pena.A tots ells agraïm la seva tasca desinteressada. Durant tota la temporada, que ha esta llarga, aquests equips han disputat una sèrie de partits amb equips de la nostra comarca. I els resultats han estat molt bons:
EQUIP BENJAMÍ: 2N CLASSIFICAT
EQUIP ALEVI A: 2N CLASSIFICAT
EQUIP ALEVI B: 3R CLASSIFICAT
A la cloenda es van realitzar partidets entre els diferents equips, i també contra els pares, on tots hi van gaudir de valent.
Bé, esperem que el curs vinent superem el nombre de jugadors que hem tingut enguany. L’important és que els nostres alumnes facin esport i s’ho passin molt bé.

