CLOENDA D’ACTIVITATS DE FUTBOL SALA

El passat dimarts es va celebrar al pavelló de Móra la Nova la cloenda de les activitats de futbol sala que s’han realitzat durant aquest curs.Enguany hem gaudit de molta participació en aquest esport, la qual cosa ha obligat als entrenadors a fer diferents equips: dos benjamins i dos alevins, que responien a les ordres de Eugenio Vecino,Carlos Font, Joan Sola i Pedro Martos, amb la col.laboració dels nostres dinamitzadors, Pau Muñoz i Genís Pena.A tots ells agraïm la seva tasca desinteressada. Durant tota la temporada, que ha esta llarga, aquests equips han disputat una sèrie de partits amb equips de la nostra comarca. I els resultats han estat molt bons:

EQUIP BENJAMÍ: 2N CLASSIFICAT
EQUIP ALEVI A: 2N CLASSIFICAT
EQUIP ALEVI B: 3R CLASSIFICAT

A la cloenda es van realitzar partidets entre els diferents equips, i també contra els pares, on tots hi van gaudir de valent.
Bé, esperem que el curs vinent superem el nombre de jugadors que hem tingut enguany. L’important és que els nostres alumnes facin esport i s’ho passin molt bé.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Felicitacions a tots i a totes…..

Abans de que surti l’article amb les fotos de la trobada d’handbol de la Seu, permeteu-me que utilitzi aquest espai per fer unes quantes reflexions vers l’esport escolar de la nostra escola.

Començaré, que a lo millor ho faig malament, donant les gracies a:
• Els pares que han estat donant el suport necessari per que els vostres fills/es , els nostres alumnes, dediquin part del seu temps de lleure a realitzar un esport, sigui el que sigui.
• Als alumnes per dedicar les hores necessàries per arribar a fer de l’esport una activitat lúdica i, si és possible, competitiva, guanyant títols i trofeus.
• Als entrenadors per la paciència que tenen en suportat durant tota la temporada, faci fred, faci calor els entrenament setmanals sacrificant hores d’estar a casa al costat dels seus.
• I per acabar a la Junta de l’Ampa actual i a les anteriors, ja que els resultats d’un any no son fruit d’una temporada, sinó com diu algun més savi que jo, es fruit d’una trajectòria, d’una historia que ve marcada per l’esforç i la dedicació. I com que jo també he estat metre, entrenador i pare, se i valoro lo important de la feina que s’està fent.

En resum, si algú no està d’acord en l’ordre en que he posat aquest quatre punts, que n faci un all-i-oli i els posi en l’ordre que cregui més convenient, però al final són aquests quatre ingredients els que fan que l’esport escolar de la nostra escola funcioni.

FELICITATS A TOTS PER LA PART QUE US TOCA.

I als que no puguin llegir aquest article per no tenir internet,  convido als que tenen la possibilitat de fer-ho, passar-los-hi la meva felicitació.

Miquel Abella

Publicat dins de General | 4 comentaris

FINAL DE CURS DE GIMNÀSTICA ACRÒMICA

El passat dijous dia 3, l’alumnat de l’escola que participa al taller de gimnàstica acròmica ens va delitar amb una demostració de tots aquells treballs realitzats durant el curs. Els 18 nens i nenes que hi participen, a les ordres de la seva professora, la Toñi Freixes, ajudada per dues exalumnes, la Glencora i la Melani, van fer gala d’un bon treball artístic.
Els tres grups de treball van fer tot un seguit d’acrobàcies i piruetes acompanyades de música, que van agradar molt al públic assistent.
Fa pocs dies, aquests alumnes també van assistir a Lleida a una jornada d’intercanvi amb altres grups.
Esperem que el curs vinent , encara tinguem més alumnat inscrit en aquesta activitat.
Aquí podeu gaudir d’alguns detalls de les actuacions.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

L’EQUIP ALEVI FEMENÍ D’HANDBOL CAMPIONES DE LA COPA TARRAGONA

Aquest darrer dissabte, l’equip aleví femení d’handbol de l’escola s’ha proclamat Campió provincial, desprès de guanyar el partit que li enfrontava com campió de les Terres de l’Ebre al CH Vendrell, vigent Campió de Tarragona.
El partit va ser molt disputat, vam patir fins el últim quart i vam guanyar per diferencia de gols a favor.

Aquesta és la quarta copa que recullen els equips alevins de la nostra escola.
• 1er classificat lliga comarcal (Aleví A)
• 3er classificat lliga comarcal (Aleví B)
• Campió Terres de l’Ebre
• Campió provincial Tarragona

El cap de setmana vinent anem a la Seu d’Urgell on disputarem la final Nacional amb dos equips de Barcelona, un de Girona , un de Lleida i nosaltres com a representants de les Terres de l’Ebre.
Aquest és un gran premi a l’esforç que han fet les jugadores durant molt anys. Algunes d’elles van començar a jugar a P5 i a primer curs, altres s’han animat més tard.
Voldria ressenyar que hem après a perdre molts partits (jugadores, pares, jo com a delegada, entrenadors..) per finalment aprendre a guanyar..Això també ens ha ensenyat moltes coses sobre tot que l’esforç i el treball de tots junts ens pot portar més lluny.
Voldria donar les gràcies als “superpares”,, que no es perden cap partit de les seves filles guanyin o perdin, i als “superentrenadors” que deixen part del seu temps cada setmana per entrenar als seus fills i a la resta de les nenes. Per últim també agrair a l’APA el seu suport durant aquest curs en les activitats que hem fet i com no a la coordinadora del pla català a l’escola pels seus ànims per a que les nenes puguin fer esport al mateix nivell que els nois

Ha estat un plaer ser delegada “de l’aleví de les quatre copes”, m’ho he passat pipa!!!

Pilar Vallano

Publicat dins de General | Deixa un comentari

ENHORABONA CAMPIONES!!!

L’EQUIP ALEVÍ D’HANDBOL DE L’ESCOLA HA ESTAT CAMPIÓ DE LES TERRES DE L’EBRE.

El partit va ser entre el campió comarcal de la Ribera d’Ebre i el de Baix Ebre (el Perelló). Es va celebrar el dissabte al pavelló de Remolins de Tortosa.

El partit va ser molt igualat i va guanyar el nostre equip per la diferencia de gols a favor.

Destacar que tot i jugar només 9 nenes, l’èxit va ser de tot el equip que ha jugat durant tota la temporada (15 nenes).

Ara jugaran contra El Vendrell el Trofeu Diputació (campió provincial) i aniran a la final nacional a la Seu d’Urgell i al Campionat de Catalunya a El Vendrell .

Només queda felicitar-les i també als seus entrenadors i entrenadora i encoratjar a totes aquelles nenes de la nostra escola a seguir les seves passes. Queda demostrat que el treball en equip dóna els seus fruits!!


fotos i article cedits per Pilar Vallano

Publicat dins de General | 1 comentari

FINAL NACIONAL DE CROS DE CATALUNYA- 31-01-10

Aquest cap de semana ha tingut lloc a a la nostra localitat la Final Nacional de Cros de Cayalunya amb la participació de més de 1000 atletes d’arreu del nostre país. Aquest esdeveniment ha reunit al nostre poble corredors i corredores d’una trentena de Consells Esportius que han disputat un total de 10 curses per categories : juvenil, cadet, infantil, aleví i benjamí, tant en masculí com en femení.

El dia va acompanyar i a més de participar en les curses, tots van poder gaudir d’una festa lúdica que l’organització havia preparat per a tots ells: inflables, pistes on es podien practicar diferents esports( tennis, volei, handbol,korfball…) i jocs de pati ( xarranca, saltar a corda…). I per cloure la jornada, es van rifar dues bicicletes.

Cal donar les gràcies, molt especialment, a tots i totes aquelles persones que desinteressadament han col.laborat en l’organització d’aquesta festa esportiva ( APA, Escola Tres d’abril, Banda de Tambors i Twirling de Móra la Nova, J Esportiva de Futbol Sala ….)i també a tots i a totes aquelles que han fet possible l’esdeveniment amb el seu suport econòmic i logístic: Consell Esportiu, Ajuntament de Móra la Nova, Creu Roja, FIO, Consell Comarcal, comerços i empreses…
Esperem que això pugui servir per fomentar encara més l’esport a la nostra població i a les nostres Terres, i per donar a conèixer esportivament la nostra comarca arreu de Catalunya.
GRÀCIES A TOTS I A TOTES !!!!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

PRIMER CROS COMARCAL A FLIX

Encetem la temporada de Cros amb la participació nombrosa de l’alumnat de la nostra escola, encara que minvada per la ditxosa grip. En un dia que va començar amb pluja i boira, els nostres atletes van córrer d’ allò més bé, per ser la primera cursa. Vam obtenir quatre medalles i vam guanyar molts bons amics i amigues d’altres escoles. Enguany s’han animat a participar més col.legis i les curses han estat més nombroses.

La propera cursa serà a Móra d’Ebre ,el proper dia 13 de desembre. Allí hi estarem per tornar a participar.!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

COMENÇA L’ACTIVITAT ESPORTIVA. TROBADA D’HANDBOL A CAMBRILS

El passat diumenge dia 15 de desembbre els nostres equips d’ahndbol, van començar la seva activitat d’aquest curs participant a la trobada de Cambrils.Van jugar diferents partits.

Les prebenjamines, van disputar dos partits, contra els equips de Salou i de l’Alcover. Els dos equips d’alevines van jugar amb els equips de Vendrell, Alcover i El Perelló.

Això va servir a les nostres jugadores per anar fent rodatge, abans del començament de la lliga comarcal.

cambiar-tamanofoto-handbol-cambrils

Publicat dins de General | 1 comentari

Hola, món.

Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!

Publicat dins de General | 1 comentari