Aquest cap de setmana s’ha celebrat a la nostra localitat el II Cros de la nostra comarca. Amb una participació de 57 atletes, la matinal es va desenvolupar amb normalitat i , tot i el fred, els nostres atletes van obtenir bons resultats. Com sempre, i amb la col•laboració de l’APA de l’escola, a tots els assistents se’ls hi va oferir un got de xocolata amb melindros que venia molt de gust.
Ara, emplacem als nostres corredors al proper cros que tindrà lloc a Móra d’Ebre el proper dia 16 de gener.
Fotos facilitades per Lourdes Bienvenido.
