Al nostre pavelló esportiu es va desenvolupar una jornada fotogràfica per fer la presentació dels atletes que practiquen aquesta modalitat esportiva a la nostra escola. Durant aquest curs participaran també en diferents trobades amb altres escoles. Aquí els teniu a tots i totes!!
-
L’hora que veus és l’hora que vius…..
Quin és dia que veus? Doncs és el dia que vius…….
Enllaços
-
Articles recents
Enllaços
Meta
Comentaris recents
Arxius
Categories
