PRESENTACIÓ A GIMNÀSTICA ACRÒMICA

Al nostre pavelló esportiu es va desenvolupar una jornada fotogràfica per fer la presentació dels atletes que practiquen aquesta modalitat esportiva a la nostra escola. Durant aquest curs participaran també en diferents trobades amb altres escoles. Aquí els teniu a tots i totes!!

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *