El passat divendres , els alumnes de 3r de primària de totes les escoles de la Ribera d’Ebre es van reunir a la localitat de Flix per participar en la trobada comarcal del Patijoc que se celebra cada any. Uns 270 alumnes i els seus mestres van gaudir d’una jornada lúdica practicant jocs de pati . La finalitat d’aquesta trobada és recuperar als nostres “patis” aquests tipus de jocs més tradicionals. Tot i l’estona de pluja, com ja és habitual, la jornada es va cloure amb un ball , la coreografia del qual han assajat tots i totes a les seves escolaes. Aquí en teniu el resultat.
-
L’hora que veus és l’hora que vius…..
Quin és dia que veus? Doncs és el dia que vius…….
Enllaços
-
Articles recents
Enllaços
Meta
Comentaris recents
Arxius
Categories
